۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۸۶۶۹

كارآفريني كه كمك كردن به استانش و جوانان را علاقه شخصي اش مي‌داند

مديرعامل ياران جنوب کوشک يکي از کارآفرينان موفق در استان چهارمحال و بختياري است که کمک کردن به استان و جوانان را از علاقه شخصي خودش عنوان کرده است.
كارآفريني كه كمك كردن به استانش و جوانان را علاقه شخصي اش مي‌داند
به گزارش جهانبین نیوز؛ هوشنگ هاشم پور مديرعامل ياران جنوب کوشک در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ به فعاليت خود در حوزه هاي آموزشي، فرهنگي و ورزشي اشاره کرد و گفت: ما جايي که نياز به فرهنگ سازي باشد کارهاي فرهنگي را انجام مي دهيم.

وي هدف خود را از حمايت تيم بسکتيال استان اينگونه عنوان کرد: با توجه به اينکه تيم بسکتبال استان تيم خوبي بود و اين تيم هميشه در سطح ملي بازي مي کرد اما با مشکلات مالي مواجه بود پذيرفتيم که اين تيم به شرکت ياران جنوب کوشک واگذار شود.

هاشم پور ادامه داد: از روزي که تيم بسکتبال به اين شرکت واگذار شد در رده يک چهارم نهايي وارد و اميدواريم دو بازي را که در روز پنجشنبه و جمعه پيش رو است ببرد و به سوپر ليگ ورود پيدا کند.

وي خاطرنشان کرد: هدف ما کمک به ورزش استان بود و اين کمک مي تواند يک کار فرهنگي باشد که جوانان ما را به سوي هدفشان بکشاند.

هاشم پور در پايان اين گفتگو حمايت از تيم بسکتبال و ورزشکاران را از علاقه هاي شخصي خود عنوان کرد و گفت: من کمک کردن به استان خودم و جوانان را دوست دارم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۶:۱۷

27 Dec 2019