۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۳۶۶۸۹
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان

نقش شهداي عشاير در عمليات هاي گوناگون کاملا محسوس است

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گفت: نقش شهداي عشاير در عمليات هاي گوناگون کاملا محسوس است و جانفشاني و ايثار عشاير منطقه کماکان ادامه دارد.
نقش شهداي عشاير در عمليات هاي گوناگون کاملا محسوس است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، فريبرز نجفي در سفر به کوهرنگ و ديدار با خانواده شهداي مناطق عشايري شهرستان کوهرنگ با اشاره به اينکه عشاير مرزداران غيور کشور هستند، گفت: ما مديون شهدا هستيم و شهدا ستارگان پرفروغ آسمان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند.

 مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان در سفر يک روزه به شهرستان کوهرنگ که با همراهي رئيس بنياد شهرستان فارسان از تعدادي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران مناطق عشايري سرکشي نمود.

فريبرز نجفي مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران  استان در اين ديدارها با اشاره به رشادت هاي جانانه عشاير در مقابله با خصم در طول هشت سال جنگ تحميلي گفت: نقش شهداي عشاير در عمليات هاي گوناگون کاملا محسوس است و جانفشاني و ايثار عشاير منطقه کماکان ادامه دارد.


نجفي بيان کرد: شهدا کساني هستند که جان خود را در عوض لقاء الهي معامله کردند و با فداکردن جان عزيز و پاک خويش امنيت و آرامش امروز ما را رقم زدند.

 نجفي در ادامه افزود: ديدار با خانواده شهدا تجديد ميثاق با مادران و پدراني است که روزي فرزندان خود را با رضايت کامل و براي حفظ امنيت امروز کشور، رهسپار جبهه هاي دفاع کردند.

انتهاي پيام/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۴:۵۴

29 Dec 2019