۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۲۶۶۹۹
مسئول روابط‌عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد:

برگزاری ششمین جشنواره فیلم مردمی عمار در چهارمحال و بختیاری

مسئول روابط‌عمومی رسانه‌های جشنواره مردمی عمار چهارمحال و بختیاری در آستانه برگزاری ششمین جشنواره فیلم مردمی عمار در استان گفت: افتتاحیه این جشنواره 23 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان برگزار می‌شود.
برگزاری ششمین جشنواره فیلم مردمی عمار در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز جشنواره فیلم عمار در یک فرایند طبیعی شکل گرفت.

این جشنواره بعد از فتنه سال ۸۸ جریان فیلم‌سازی نسل سوم انقلاب به یک جوشش و انگیزش جدیدی رسیده و آثار زیادی تولید شد، و باید بدانیم این استعداد‌های نوپا نیازمند دیده شدن هستند و لازم است آثاری که این افراد خلق کرده‌اند مورد توجه قرار گیرند.

مخاطبان این فیلم‌ها نیازمند محافل و نقاط تلاقی با این فیلم‌سازان هستند و می‌توان جشنواره عمار را یکی از این نقاط تلاقی دانست.

مجتبی امیدی مسئول روابط‌عمومی رسانه‌های جشنواره مردمی عمار در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز اظهار کرد: در آستانه برگزاری ششمین جشنواره فیلم مردمی عمار در چهارمحال و بختیاری قرار داریم.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این جشنواره 23 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان است ادامه داد: این جشنواره به لحاظ اینکه جشنواره‌ای مردمی است تولیدات سینما و تلویزیون را به مساجد می‌برد.

مسئول روابط‌عمومی رسانه‌های جشنواره مردمی عمار تاکید کرد: امسال در سطح کشوری پدر شهید احمدی روشن دبیر اکران‌های مردمی جشنواره است.

امیدی در ادامه گفت: برای شرکت در این جشنواره آثاری از داخل استان ارسال شده است که در حال داوری هستند.

وی خاطرنشان کرد: اکران‌های این جشنواره در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، روستا‌ها و... است و سعی می‌شود در اختتامیه جشنواره از اکران‌های برگزیده تقدیر شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۷:۴۵

31 Jan 2020