۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۳۸۷۳۱
امام جمعه موقت شهرکرد:

تهديدات دشمن عليه ايران پايان ندارد/ مسئولان به دور از اشرافي‌گري انتظارات مردم را برآورده کنند

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اينکه تهديدات دشمن عليه ايران پايان ندارد گفت: مردم و مسئولان بايد در مقابل تهيدات دشمن بايستند و اجازه ندهند دشمن به اهداف خود دست يابد.
تهديدات دشمن عليه ايران پايان ندارد/ مسئولان به دور از اشرافي‌گري انتظارات مردم را برآورده کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمي امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز شهرکرد که در مصلي بزرگ اين شهر برگزار شد اظهار کرد: همواره شاهد دشمني‌هاي مکرر آمريکا عليه کشور بوديم، تصويب قطعنامه دولت آمريکا و هم‌پيمانانش در روزهاي اخير نيز يکي ديگر از اين اقدامات است که خوشبختانه با وتوي روسيه به هدف‌شان نرسيدند.

فاطمي با اشاره به اينکه تهديدات دشمن عليه ايران پايان ندارد افزود: مردم و مسئولان بايد در مقابل تهيدات دشمن بايستند و اجازه ندهند دشمن به اهداف خود دست يابد.

وي با تاکيد بر اينکه دفاع از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و اجراي اقتصاد مقاومتي راه‌هاي نفوذ دشمن را در کشور مصدود مي‌کند بيان داشت: نفوذ دشمن در فرهنگ ملت‌ها و اشاعه فساد در بين جوانان آن‌ها يکي از راه‌هاي مهم پيروزي دشمن بر ملت‌هاي مسلمان است.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: نمونه‌اي از ترويج فساد در جامعه و غلبه بر مسلمانان را در تاريخ داريم و آن اين است که زماني‌که دشمن متوجه شد نمي‌تواند با هجمه نظامي آندلس را شکست دهد جوانان اين کشور را فاسد کرده و با شکست آن‌ها بر اين کشور تسلط يافتند.

فاطمي حفاظت از آرمان‌هاي اسلامي را وظيفه همگان دانست و تاکيد کرد: مسئولان نيز بايد با مديريت فرهنگي اجازه ندهند فرهنگ بيگانه جاي فرهنگ غني ايراني اسلامي را بگيرد و به جوانان ما عرضه شود.

وي با اشاره به سالروز وفات ام‌البنين و تکريم مادران و همسران شهدا، بيان داشت: ماردران نقش بزرگي در تربيت فرزندان دارند و بايد بکوشند دختراني زهرايي تربيت کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد بيان داشت: مردم بايد خود را در مقابل فريب‌ها و نيرنگ‌هايي که براي انحرافشان وجود دارد حفاظت کنند و اين موضوع را بايد در خاطر داشته باشيم که مسئولان بيش از ساير افراد در معرض فريب هستند پس بکوشند به دور از اشرافي‌گري انتظارات و خواسته‌هاي مردم را برآورده کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۵:۱۸

27 Dec 2019