۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۳۴۷۷۱
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور خبر داد؛

رونمایی از 4 کتاب در شب میلاد امام حسن(ع)/ برپایی محفل انس با قرآن در 18 هزار پایگاه بسیج

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه در ایام ولادت امام حسن(ع) ضیافت افطاری برای ۲۰۰ خانواده شهید مدافع حرم برگزار می شود، گفت: از جمله برنامه های این ضیافت رونمایی از ۴ کتابی است که توسط انتشارات لشکر فرشتگان به چاپ رسیده است.
رونمایی از 4 کتاب در شب میلاد امام حسن(ع)/ برپایی محفل انس با قرآن در 18 هزار پایگاه بسیج
به گزارش جهانبین نیوز؛ مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با خبرنگار «بسیج زنان کشور»؛ ضمن شادباش حلول ماه مبارک رمضان گفت: این ماه ویژگی های خاصی دارد که انس با قرآن مهمترین ویژگی آن است، بر این اساس ویژه برنامه های مختلفی در پایگاه های بسیج سراسر کشور با محوریت انس با قرآن برگزار می شود.

وی افزود: کلاس های آموزشی قرائت قرآن کریم، تفسیر و تدبر نیز در هر ۱۸ هزار پایگاه بسیج خواهران سراسر کشور در حال اجرا است و همچنین مسابقات قرآنی بنابر تشخیص هر استان در قالب حفظ، قرائت، تفسیر و تدبر در آیات قرآن برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در خصوص ویژه برنامه های این سازمان نیز گفت: آئین تکریم از خانواده های شهدای مدافع حرم و شهدای لشکر فاطمیون با برگزاری ضیافت افطاری صورت می گیرد.

وی افزود: به جهت اینکه بیشتر شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون در شهر ری سکونت دارند، این مراسم در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و با حضور ۲۰۰ خانواده از شهدای این لشکر برگزار می شود.

اصلانی ادامه داد: در این برنامه که در ایام ولادت امام حسن(ع) برگزار می شود، مراسم رونمایی از سه جلد کتاب با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و الگوی زن نه شرقی نه غربی که توسط انتشارات مخصوص سازمان بسیج جامعه زنان کشور به نام لشکر فرشتگان، به چاپ رسیده نیز در این مراسم انجام می شود، همچنین از کتاب «کوثریه» که شامل شعرهای منتسب به حضرت زهرا(س) است، رونمایی خواهد شد.

وی در پایان نیز گفت: علاوه بر تقدیر از نخبه ها و اصحاب قلم خانواده های شهدای مدافع حرم در این ضیافت افطاری، ویژه برنامه هایی نیز برای خردسالان اجرا می شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۵:۰۶

31 Dec 2019