۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۳۴۸۶۱

پيشرفت 60 درصدي تنها زمين چمن ورزشي شهرستان بن

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن گفت :عمليات احداث تنها زمين چمن فوتبال شهرستان بن هم‌ اکنون از 60 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است که اميد مي‌رود ظرف چند ماه آينده افتتاح و به بهره‌برداري برسد.
پيشرفت 60 درصدي تنها زمين چمن ورزشي شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز ؛ بهزاد احمدي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن در گفت و گو بازنگ خبر گفت : در روند عمليات اجرايي زمين چمن ورزشي شهرستان بن اين پروژه  60 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و در حال حاضر در مرحله بذرپاشي است و در سه ماهه آينده قابل بهره برداري مي باشد.

احمدی با بيان اينکه از ابتدا تا کنون  براي اين پروژه بالغ بر 3 ميليارد ريال هزينه شده است، گفت: بلوکاژ و اجراي فنس وعمليات اجراي کاشت ،خاکريزي و کود  اين پروژه  انجام  شده است که در آينده نزديک اين زمين چمن نيز به بهره برداري خواهد رسيد.

وي تصريح کرد: اين زمين به مساحت 80 در 120 متر در دست ساخت مي‌باشد و تاکنون از 60  درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.

احمدي افزود:تا اجراي کامل و اتمام اين پروژه اعتباري به ميزان 2 ميليارد ريال  نياز مي باشد.

وي با اشاره به استعدادهاي ورزشي شهرستان و کسب عناوين برتر در مسابقات استاني، ملي و بين‌المللي توسط ورزشکاران اين شهرستان گفت: توجه به ورزش در شهرستان بن به لحاظ امکانات و تجهيزات و فضاهاي ورزشي نقش بسزايي در رشد و شکوفايي اين استعدادها دارد که بايد اين مهم مد نظر متوليان ورزش باشد.

احمدي در پايان افزود: ورزش به‌عنوان يک ضرورت و نياز در زندگي همه افراد به‌صورت عام و نيز به ‌عنوان يک رکن اساسي و حياتي، يكي از مهمترين اركان تأمين شادابي و سلامتي جسم و روح و نيز به عنوان يک شاخص اصلي اجتماعي و فرهنگي در زندگي امروز نقشي اساسي و بنيادي دارد.


 
 
 
انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۷:۳۲

28 Dec 2019