۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۱۷۸۵۱
امام جمعه لردگان:

روحيه ايماني و ولايتي رمز موفقيت رزمندگان در دفاع مقدس بود

وقتی ماهواره در خانواده ها وارد شود تمام ارزش های ما از بین می رود
وحدت، انسجام، قدرت گرفتن از خدا، روحيه ايماني و ولايتي رمز موفقيت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.
روحيه ايماني و ولايتي رمز موفقيت رزمندگان در دفاع مقدس بود
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، امام جمعه لردگان در جمع نظاميان، بسيجيان، ايثارگران و خانواده‌هاي معظم شهدای شهرستان لردگان گفت: هفته دفاع مقدس هفته افتخار و سربلندي ملت ايران است.

انصاري افزود: بايد بيش از هرچيز، فداکاري رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامي بداريم که با لبيک به فرمان امام(ره) براي دفاع از آرمان خود لحظه‌اي درنگ نکردند و نام ايران اسلامي را در افق بيکرانه‌ها ثبت کردند.

وي تصریح کرد: اگر در دنياي امروز ما سربلند هستیم و با تمام قدرت در مقابل تهاجمات دشمن ايستاده‌ايم آن را مديون امام(ره)، رزمنداگان، ايثارگران و شهداي هشت سال دفاع مقدس هستیم.

امام جمعه لردگان گفت: وحدت، انسجام، قدرت گرفتن از خدا، روحيه ايماني و ولايتي رمز موفقيت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

انصاري خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس ايران اسلامي در برابر تمام ابرقدرت‌ها ايستاد و يک وجب از خاک خود را از دست نداد و اکنون اين تلاش‌ها و پيشرفت‌ها مرهون زحماتي است که در دوران دفاع مقدس کشيده شد.

وي افزود: ملت ايران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در برنامه هسته‌اي و مذاکرات تاکنون موفق بوده و دولت محترم هم تلاش مي‌کند تا حقوق اين ملت از دست نرود و با هماهنگي با رهبري کارهاي اين کشور را به پيش مي‌برد.

وي، با يادآوري برخي از نقشه هاي شوم دشمنان در طول ۳۵ سال از عمر با برکت حاکميت نظام جمهوري اسلامي، گفت: بدخواهان و دشمنان اسلام با حربه اي جديد سعي در فاصله انداختن بين مردم و حاکمان جمهوري اسلامي ايران را دارند که به فضل خداوند متعال، هوشياري مردم شهيدپرور ايران اسلامي و رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بازنده اين فتنه‌ها هستند.

انصاري در خصوص جنگ نرم دشمن گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس نتوانست کاري از پيش ببرد و اکنون با جنگ نرم که همان ماهواره ها، موبايل ها و سي دي هاي مبتذل است سعي دارد به درون خانواده هاي ما رخنه کند، که بايستي مواظب بود و اين نقشه دشمن را دوباره نقش بر آب کنيم.

امام جمعه لردگان خاطرنشان ساخت: دشمنان اسلام مي خواهند با ورود ماهواره ها در منازل ما ارتباط با خدا، غيرت، احترام به ديگران، صفا و صميميت و روابط سالم را از ما بگيرند و در بين ما مدگرايي را ترويج دهند و مد مورد نظر خودشان را برما تحميل دهند.

انصاری خاطرنشان کرد: وقتي ماهواره در خانواده ها وارد شود تمام ارزش‌هاي ما از بين مي رود.

وی افزود: ماهواره ايمان، اعتقادات، احترام متقابل زن و شوهر، احترام فرزند از پدر و مادر را از ما مي گيرد و روابط فاسد را بين جوامع و خانواده هاي ما ترويج مي دهد.

انصاري گفت: جا دارد ملت مسلمان ايران، به خصوص مردم شريف لردگان در مقابل جنگ نرم دشمن و رسانه هاي ماهواره اي همچون دفاع مقدس تاريخ ديگري را در ايران اسلامي ثبت کنند.

وي در پايان از تمام مسئولين و نيروهاي نظامي و انتظامي، سپاهي و بسيجي خواست تا در جمع‎اوری ماهواره‌ها بکوشند و به جاي آن گيرنده هاي ديجيتال را به خانواده ها اهداء کنند.

گفتني است در اين مراسم با شکوه يگان هاي رزمي سپاه، نيروي انتظامي و گردان هاي امام حسين (ع) و بيت المقدس از جلوي جايگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۴:۲۶

15 Jan 2020