۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۳۵۵۸۱
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختیاری:

لزوم تحقق شعار "هر ايراني يک مهارت"

مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اينکه هفته‌اي که در آن قرار داريم هفته ترويج مهارت ها و آموزش هاي فني و حرفه است اميدواريم که شعار "هر ايراني یک مهارت" را محقق سازيم و به مهارت‌هاي فني و حرفه‌اي رو کنيم و آموزش هاي لازم را فرا بگيريم.
لزوم تحقق شعار "هر ايراني يک مهارت"
به گزارش جهانبین نیوز، محمود تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: خرسنديم که توانستيم در نمايشگاه دستاوردهاي هنري کارآموزان آموزشگاه‌هاي  آزاد شهرستان فارسان که زير نظر سازمان فني و حرفه‌اي فعاليت دارند حضور پيدا کنيم و از دستاوردهاي اين عزيزان بازديد کنيم.

وي در ادامه افزود: با توجه به اينکه هفته‌اي که در آن قرار داريم هفته ترويج مهارت ها و آموزش هاي فني و حرفه است اميدواريم که شعار "هر ايراني يک مهارت" را محقق سازيم و به مهارت‌هاي فني و حرفه‌اي رو کنيم و آموزش هاي لازم را فرا بگيريم.

تقی پور اظهار داشت: در هفته ترويج آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي 6 مرداد به نام روز کارآفريني و ترويج مهارت‌هاي  فني و حرفه‌اي نام‌گذاري شده است که اميدواريم در اين راستا قدم‌هاي مثبت برداريم و به ترويج مهارت‌ها کمک کنيم و اين روز را خدمت مروجين اين مهارت‌ها تبريک عرض مي‌کنيم.

وی خاطرنشان کرد: در نمايشگاه  دستاوردهاي هنري  بالغ‌بر 1000 اثر درقالب حوزه‌هاي مختلف در بخش آزاد و دولتي به معرض ديد علاقه‌مندان  گذاشته‌شده است و از همه عزيزان و علاقه‌مندان به  اين هنرها  دعوت مي‌شود از اين مهارت‌ها ديدن و شعار هر ايراني يک مهارت را محقق سازند و در اولويت قرار دهند.

علي انصاري رئيس مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شهرستان در آستانه ششم مردادماه روز ملي کارآفريني و آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي نیز ضمن تبريک اين روز خجسته از تلاش همه کارکنان  فني و حرفه‌اي شهرستان فارسان تشکر و قدرداني نمود.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد چهار ماهه مرکز فارسان در بخش‌هاي مختلف از طرح‌هاي قابل‌اجرا در شهرستان همچون طرح روستاي بدون بيکار در فيل آباد و کران، کارآموزي در محيط واقعي کار، تشکيل شوراي مهارت شهرستان خبر داد.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۲:۱۹

15 Jan 2020