۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۲۶۵۸۱
طي بيانيه‌اي؛

امام جمعه اردل اعدام شيخ نمر را محکوم کرد

امام جمعه شهر اردل با صدور بيانيه‌اي اعدام شيخ نمر به دست رژيم فاسد آل‌سعود را محکوم کرد.
امام جمعه اردل اعدام شيخ نمر را محکوم کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل باصدور بيانيه‌اي ضمن محکوميت اعدام آيت‌الله شيخ نمر افزود: حکام سعودي به رغم اعتراض‌هاي گسترده در داخل و خارج از عربستان نسبت به تاييد حکم ظالمانه اعدام شيخ نمر، در اقدام فتنه‌گري اين حکم را اجرا کرد.

در اين بيانيه آمده است: شهادت هنر مردان خداست و فدا نمودن جان در راه مبارزه با ظلم و طاغوت براي تمام پيروان مکتب ولايت بويژه علماء اين قافله سالاران کاروان عشق و ايمان و ايثار است.

در شرايطي که دنياي اسلام در آتش تفرقه و توطئه‌هاي دشمنان اسلام مي‌سوزد، ضرورت دنياي اسلام، حفظ وحدت بين امت اسلامي براي دفع فتنه و توطئه‌هاي استکبار جهاني و صهيونيسم جنايتکار است، که آتش‌افروز آن حکومت سرسپرده عربستان که داعيه خادمي حرمين شريفين را دارد، در اقدامي خباثت‌آميز و جنايت‌کارانه با به شهادت رساندن آيت‌الله شيخ نمرباقرالنمر به روشني گام در مسير دشمنان وحدت امت اسلامي برداشته است.

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: اين اقدام ددمنشانه رژيم مرتجع قرون وسطايي و تروريست‌پرور سعودي در حالي صورت گرفت که هنوز زخم مصيبت کشتار هزاران حاجي مسلمان در حوادث حج امسال و فاجعه منا از پيکر امت اسلامي التيام نيافته است.

اين بيانيه مي‌افزايد: اينجانب با تبريک و تسليت شهادت آيت‌الله نمربه محضر حضرت ولي‌عصر (عج)، مقام معظم رهبري، مراجع عظام، امت اسلامي و حوزه‌هاي علميه جهان اسلام از سازمان‌ها و نهادهاي بين‌المللي مدعي حقوق بشر انتظار دارم با پرهيز از هرگونه رفتار دوگانه و متناقض، در قبال اين جنايت سبعانه، موضع‌گيري صحيح و عادلانه کرده و با محکوميت شديد آن به وظيفه انساني و قانوني خود عمل کنند و مطمئن باشند خون پاک اين شهيد بساط منافقانه حاکميت آل يهود سعودي را در هم خواهد پيچيد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۳۲

1 Jan 2020