۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۲۱۰۸۱
رئيس اداره صنعت معدن و تجارت کوهرنگ خبر داد

ساماندهي اصناف و بازاريان شهرستان کوهرنگ درطرح کشيک ايام نوروز سال 94

جهت ارائه خدمات بهتر و تسهيل در امر خدمت رساني به مسافران نوروز در سال جديد، اصناف و بازاريان اين شهرستان در طرح کشيک نوروزي ساماندهي شدند.
ساماندهي اصناف و بازاريان شهرستان کوهرنگ درطرح کشيک ايام نوروز سال 94
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ  اظهار کرد: جهت ارائه خدمات بهتر و تسهيل در امر خدمت رساني به مسافران نوروز در سال جديد اصناف و بازاريان اين شهرستان در طرح کشيک نوروزي ساماندهي شدند.

مهراب جمالپور گفت: به منظور فراهم نمودن تسهيلات لازم و ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزي و همکاري و تعامل با اعضاي کميته ستاد تسهيلات سفر شهرستان اين اداره تمام تلاش خود را بکار مي گيرد تا خدمات شايسته اي را براي مسافران عزيز در ايام نوروز فراهم آورد.

وي ضمن اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده جهت خدمات‌رساني بهتر به مسافران و گردشگران نوروزي با توجه به موقعیت توريستي منطقه افزود: فعاليت اين اداره در قالب کميته نظارت و تنظيم بازار ستاد تسهيلات سفر شهرستان از 25 اسفند ماه شروع و تا پانزدهم فروردين ماه سال آتي ادامه خواهد داشت که اصناف و بازاريان شهرستان نيز در طرح کشيک نوروزي از ساعت 8 صبح تا 18 عصر در رسته‌هاي صنفي خواروبارفروش، اماکن اقامتي و اسکان، هتل و رستوران، مرغ و ماهي، قصابي،  آپاراتي و تعويض روغني و همچنين صنوف نانوائي جهت ارائه خدمات به ميهمانان عزيز فعاليت خواهند داشت.

جمالپور با بيان تشکيل کميته گشت مشترک ويژه بازرسي از اماکن اقامتي و مراکز تفريحي تصريح کرد: سامانه 124 واحد ستاد خبري اين اداره بصورت شبانه روز آماده دريافت هرگونه شکايات و گزارش تخلفات صنفي مي باشد. 
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۲۲

30 Jan 2020