۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۰۳۵۱
سوریه در 24 ساعت گذشته

موافقت دمشق با خروج ترویست‌ها از الوعر/ عملیات ارتش در طیبه الامام از سه محور

ورود تانک‌های ترکیه به شهرک الراعی، موافقت دمشق با خروج تروریست‌ها از الوعر، عملیات ارتش در طیبه الامام و آمریکا و روسیه در آستانه توافق برای آتش‌بس در حلب مهم‌ترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته است.
موافقت دمشق با خروج ترویست‌ها از الوعر/ عملیات ارتش در طیبه الامام از سه محور
به گزارش جهانبین نیوز، ناکامی تروریست‌ها برای تامین امنیت بیشتر شهرک «دوما»، ورود تانک‌های ترکیه به شهرک «الراعی»، موافقت دمشق با خروج ترویست‌ها از «الوعر»، اتحاد ۴ گروه تروریستی وابسته به احرار الشام در ادلب، عملیات ارتش سوریه به سوی«طیبه الامام» از سه محور، احتمال دیدار «بشار اسد» و «اردوغان» در روسیه و آمریکا و روسیه در آستانه توافق برای برقراری آتش‌بس در حلب مهم‌ترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در ۲۴ ساعت گذشته است.

تحولات میدانی

تلاش تروریست‎ها برای تامین امنیت بیشتر شهرک «دوما» در جنوب سوریه ناکام ماند

ارتش سوریه با عملیات معکوس خود در غوطه شرقی دمشق، توانست مناطقی را که امروز تروریست‎های جیش الاسلام اشغال کرده بودند، پس بگیرد.

آخرین اخبار از تحولات میدانی شمال استان «حماه» سوریه

نیروهای ارتش سوریه در جبهه ریف شمالی استان حماه، ارتفاعات مشرف بر شهرک‎های «خطاب و الفلیفه» را بازپس گرفتند.

ورود تانک‌های ترکیه به شهرک «الراعی» در شمال سوریه

تانک‌های ارتش ترکیه تحت فاز دوم عملیات سپر فرات و برای حمایت از تروریست‌های ارتش آزاد به شهرک «الراعی» در شمال سوریه وارد شدند.

راه ارتباطی تروریست ها بین دو شهرک «بطع» و «داعل» در درعا قطع شد


نیروهای ارتش سوریه که دیروز پادگان «المهجوره» در استان درعا را‌ آزاد کردند، امروز توانستند مسیر ارتباطی تروریست ها بین دو شهر «بطع» و «داعل» را قطع کنند.

موافقت دمشق با خروج ترویست‌ها از «الوعر»


استاندار حمص با تأیید اخبار موافقت تروریست‌ها برای تسلیم شدن مقابل ارتش سوریه و بازگشت به زندگی طبیعی یا انتقال به شمال سوریه گفت: کار بازسازی حمص از ابتدای سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود.

اتحاد ۴ گروه تروریستی وابسته به احرار الشام در ادلب سوریه


۴ گروه تروریستی وابسته به احرار الشام اعلام کردند که در استان ادلب با یکدیگر متحد شده و گروه «لواء التمکین» را تشکیل داده‌اند.

عملیات ارتش سوریه به سوی«طیبه الامام» از سه محور

ارتش سوریه پس از کنترل شهرک معردس از این منطقه به عنوان نقطه آغاز عملیات های آتی خود بهره خواهد برد. تروریست های احرار الشام نیز اعلام کردند قصد دارند در جنگ حماه حضور فعال تری داشته باشند.

تحولات سیاسی

احتمال دیدار «بشار اسد» و «اردوغان» در روسیه


یک روزنامه لبنانی ادعا کرد که احتمالا رؤسای جمهور ترکیه و سوریه برای نخستین بار از ۵ سال پیش تحت نظارت روسیه در مسکو با هم دیدار خواهند کرد؛ مسئله‌ای که بیشتر در حد یک گمانه‌زنی است و هنوز واکنش رسمی در پی نداشته است.

موساد جاسوسان ویژه برای ترور در کشورهای حامی مقاومت تربیت می کند

کارشناس مسائل سوریه، هدف اصلی طرح صهیونیستی-آمریکایی در منطقه را ضربه زدن به جبهه مقاومت برای بقای رژیم صهیونیستی خواند و گفت: موساد مدارس ویژه‌ای برای تربیت جاسوس و ترورهای زنجیره‌ای در کشورهای حامی مقاومت دارد.

مقام ترکیه‌ای: شایعه دیدار اردوغان و اسد «چرند» است


یک مقام ترکیه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار واشنگتن‌پست، گزارش منتشر شده در روزنامه السفیر در مورد دیدار قریب‌الوقوع روسای جمهوری ترکیه و سوریه را رد کرد.

آمریکا و روسیه در آستانه توافق برای برقراری آتش‌بس در حلب

منابع خبری بامداد شنبه گفته‌اند آمریکا و روسیه در آستانه دست‌یابی به توافقی برای برقراری آتش‌بس ۴۸ ساعته در حلب سوریه هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۷:۲۷

12 Jan 2020