۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۳۳۲۱
رئيس شوراي بخش شهرستان کيار:

بزرگترين تعاوني شهرستان کيار 4 سال بدون هيئت مديره

رئيس شوراي بخش شهرستان کيار گفت: بزرگترين شرکت تعاوني شهرستان کيار 4سال است که بدون هيئت مديره است و در حال حاضر توسط يک نفر اداره مي شود.
بزرگترين تعاوني شهرستان کيار 4 سال بدون هيئت مديره
گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:
عليرضا رضايي ضمن اعلام اين مطلب گفت:شرکت تعاوني روستايي شلمزار با عضويت سهامداراني از شلمزار، دستنا، سلم، جعفر آباد، گهرو، زوردگان، حاجي آباد و قلعه ممکا داراي ۳۸۰۰عضو مي باشد و نزديک به ۵۰سال است که تشکيل شده است.

وي گفت: اين تعوني يکي از ريشه دارترين تعاوني هاي استان چهارمحال و بختياري است که طي ساليان گذشته فعاليت نموده است اما متاسفانه ۴سال است که فاقد هيئت مديره قانوني است و طي اين سال ها توسط مديرعامل افتخاري آن اداره مي شود.

رضايي با اشاره به اينکه اين تعاوني يکي از شرکت هايي است که از نظر سني از عمر بالايي برخوردار است گفت: متاسفانه طي سال هاي گذشته تعداد زيادي از سهامداران اين شرکت تعاوني دارفاني را وداع گفته اند و به خاطر اينکه اداره تعاون سهام متعلق به آنان را به ورثه منتقل نمي نمايد مشکلات بسياري پيش روي تعاوني واقع شده است.

رئيس شوراي بخش مرکزي کيار گفت: در حال حاضر ۱۱درصد از سهام تعاوني شهرستان شهرکرد متعلق به تعاوني شلمزار و حومه است که لازم است سهامداران يا ورثه ي سهامداران تعاوني با تشکيل مجمع عمومي و انتخاب هيئت مديره، استقلال سهم خود از شرکت تعاوني شهرستان شهرکرد را بدست آورند تا بتوانند از سود شرکت بهره مند گردند.

وي به برگزاري انتخابات هيئت مديره اين شرکت تعاوني در سال جاري اشاره کرد و گفت: اگرچه با مشقت بسيار توانستيم انتخابات هيئت مديره اين شرکت تعاوني را برگزار نماييم اما برخي کارشکني ها مانع از چذيرش نتايج اين انتخابات قاوني شد.

رضايي از اداره کل تعاون استان چهارمحال و بختياري خواست در خصوص اين تعاوني اقدامات قانوني را به عمل آورد تا کساني که روزگاري ب خريد سهام اين تعاوني سهامدار شرکت شده اند اکنون بتوانند از حق قانوني خود برخوردار شوند.
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۷:۵۵

30 Dec 2019