۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۳۴۳۱۱
فعال سياسي در گفتگو با کلار:

رئيسي و قاليباف با دست پر در مناظره حاضر شدند/ روحاني نسبت به آمار دولت بي اطلاع بود/جهانگيري براي دفاع از روحاني آمده است

سيد محمد علي عدناني کارشناس مسائل سياسي با بيان اين که حجت الاسلام ابراهيم رئيسي و محمد باقر قاليباف با دست پر در مناظره حاضر شدند، گفت: روحاني نسبت به آمار و اطلاعات دولت خودش هم بي اطلاع بود، معلوم است او حتي به سايت نهاد رياست جمهوري سري نمي زند.
رئيسي و قاليباف با دست پر در مناظره حاضر شدند/ روحاني نسبت به آمار دولت بي اطلاع بود/جهانگيري براي دفاع از روحاني آمده است
به گزارش جهانبین نیوز ، سيد محمد علي عدناني فعال سياسي در گفتگو با کلار، پيرامون اولين مناظره انتخاباتي نامزدهاي رياست جمهوري اظهار داشت: حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي عالمانه، مودبانه و با اخلاق بدون توهين و تخريب شيوه مناظره را رعايت کرد.

رئيسي عالمانه و مودبانه ظاهر شد

وي با بيان اين که ابراهيم رئيسي از وقت مناظره براي بيان برنامه هاي خود به خوبي استفاده کرد، گفت: اگر انتقادي هم به عملکرد گذشته وجود داشت به صورت مودبانه تذکر داد و راهکارها و نقاط ضعف را هم گفت.

عدناني اضافه کرد: حجت الاسلام رئيسي با دست پر در مناظره حاضر شد و نشان داد در تمامي زمينه ها با علم و آگاهي آمده و از تيم تحقيقاتي بسيار قوي برخوردار است و با توجه به اين که در بازرسي کل کشور حضور داشته در زمينه هاي فساد و مشکلات جامعه آگاهي دارد.

قاليباف با مطالعه و دست پر آمده بود

وي ادامه داد: محمد باقر قاليباف مشخص شد در اين چند سال تحقيقات بسيارگسترده اي داشته است و با مطالعه و دست پر در مناظره حاضر شده بود.

اين کارشناس مسائل سياسي افزود: قاليباف چون سابقه کار اجرايي دارد برنامه هاي خوبي در زمينه مسکن، اشتغال و جوانان در اين مناظره داشت و انتقاداتي هم که وي مطرح مي کرد به خاطر کساني بود که قصد داشتند جو را متشنج کنند.

جهانگيري براي دفاع از روحاني آمده است

عدناني ادامه داد: اسحاق جهانگيري به عنوان نامزد انتخابات حاظره نشده بلکه براي کمک به روحاني وارد عرصه شده است. وي برنامه و هدفي براي رياست جمهوري ندارد و صرفا براي دفاع از روحاني آمده است که نوعي بي احترامي به مردم ايران محسوب مي شود؛ جهانگيري به عنوان نامزد رياست جمهوري خود را مطرح کرده است اما به جاي ارائه برنامه و بيان نقط ضعف و قوت از روحاني دفاع مي کرد.

وي ادامه داد: جهانگيري با توهين، تخريب و حاشيه سازي به دنبال آن است تا وعده هاي عملي نشده دولت را نقد و وجهه اي براي روحاني ايجاد کند.

روحاني نسبت به آمار دولتش بي اطلاع بود/حرفي براي گفتن نداشت

عدناني با اشاره به اين که عملکرد حسن روحاني گوياي احوال دولتش است، گفت: روحاني نسبت به آمار و اطلاعات دولت خودش هم بي اطلاع بود، معلوم است او حتي به سايت نهاد رياست جمهوري سري نمي زند زيرا اطلاعاتي که به وي داده مي شود تعجب مي کند و پيش از آن که مطالعه اي داشته باشد ديگران را تخريب و توهين مي کند.

وي گفت: آقاي روحاني به خاطر تمام وعده ها و قول هاي عملي نشده چيزي براي گفتن نداشت و با استفاده از حاشيه سازي و فضا سازي به دنبال مستمسکي براي کسب راي مردم بود.

ميرسليم با جديت آمده است

عدناني ادامه داد: سيد مصطفي مير سليم سوالاتي که در مناظره مطرح مي کرد مشخص بود با جديت وارد شده و در تمامي حوزه ها صاحب نظر بود.

اين کارشناس مسائل سياسي گفت: ميرسليم سوالاتي که در مناظره مطرح مي کرد معلوم بود با اطلاعات کاملي حاضر شده و مواردي که ديگران اعتنايي نمي کردند با سوال از نامزدهاي ديگر مي پرسيد که متاسفانه برخي ها جواب سوالاتش را هم نمي دادند.

هاشمي طبا يک نماينده فرمايشي است

اين فعال سياسي افزود: سيد مصطفي هاشمي طبا هم به حمايت از آقاي روحاني آمده است تا دولت را از وعده ها و قول هايي که عملي نشده تطهير کند.

عدناني گفت: ميرسليم در اين مناظره به جاي آن که وعده هاي دولت را نقد و بررسي کند صرفا به دنبال حمايت از روحاني بود؛ مشخص بود او نماينده فرمايشي در انتخابات است تا بتواند وجهه اي براي روحاني ايجاد کند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۹:۱۶

2 Jan 2020