۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۲۷۴۸۱
ا بصيرت بهترين ها را انتخاب کنيم:

مردم نماينده اي به مجلس بفرستند که متعهد باشد نه کساني را براي تجارت و بهره مندي از رانت هاي مختلف

تا انتخابات فرصت زيادي باقي نمانده است و کانديداها در واپسين فرصت ها در صدد اثبات توانمندي هايشان در جهت جذب آرا مردم هستند.
مردم نماينده اي به مجلس بفرستند که متعهد باشد نه کساني را براي تجارت و بهره مندي از رانت هاي مختلف
به گزارش جهانبین نیوز، یادداشت روز پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار:
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نزديک است، فقط چند روز تا برگزاري انتخابات باقي مانده است و طي اين چند روز قرار است مردم تعداد زياد کانديداهاي مجلس را با سنگ محک خود بسنجند و در روز انتخابات بهترين آنها را به نمايندگي خود در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي برگزينند.

با توجه به اينکه همه کانديدها فرزندان اين مرز و بوم و روستا ها و شهر هاي مظلوم و محروم استان چهارمحال و بختياري هستند و همه آنها با بهره گيري از توانمندي هاي خود توانسته اند مدارج علمي و مسئوليتي را طي کنند و همين طور با نظر به عبئر همه اين عزيزان از فيلتر تائيد صلاحيت شوراي نگهبان جهت احراز صلاحيت کاندياتوري همه کانديداها لذا يکيايک ايشان براي ما قابل احترام و محترم هستند اما اشاره به چند نکته در خصوص انتخاب اصلح و در راستاي دفاع از حقوق مردم و پاسداري از انقلاب اسلامي لازم و ضروري به نظر مي رسد.

۱- در خصوص انتخاب اصلح بايد فرمايشات رهبر فقيد انقلاب اسلامي حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه ، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر فرزانه انقلاب و علما و بزرگان کشور پيرآمون انتخابات ملاک عمل قرار گيرد.

۲-در انتخاب اصلح سوابق مديريتي و خدمتي هرکدام از کانديداها گواه خوبي بر توانايي ايشان در راستاي توان نمايندگي مردم در مجلس شوراي اسلامي است. بي شک افراد توانا در زمان مسئوليت خود توانسته اند به مردم خدمات رساني کنند و از عهده مسئوليت خود به خوبي برآيند.

۳- بايد به خوبي افراد پيرآمون هر کدام از کانديدها را رصد کنيم و با بررسي اينکه چه کساني در اطراف کانديدها هستند خط و مشي و گرايش سياسي هر کدام از کانديداها را براي خود ترسيم کنيم هر چند که همه ي کانديداهاي حاضر در عرصه رقابت انتخابات از قبل گرايشات سياسي و تفکرات خود را مشخص کرده اند.

۴- عقل حکم مي کند سخنان و نظرات و ديدگاه هاي همه کانديداها را بشنويم، در جلسات انتخاباتي آنان شرکت کنيم و کم وبيش با آنان آشنا شويم تا يتوانيم بدور از تعصب و جانبداري بهترين کانديدا را انتخاب کنيم.

۵-علي رغم اينکه استان چهارمحال و بختياري سال هاي سال است که تنها ۴ نماينده در مجلس شوراي اسلامي دارد و بايد در راستاي افزايش تعداد نمايندگان اقدام موثري انجام شود بايد در سخنان کانديدها به اين نکته توجه شود که کدام يک از کانديداها سعي در ايجاد اتحاد و ائتلاف بين ديگر نمايندگان استان با حوزه انتخابيه خود دارد؟

اگر ۴ نماينده استان چهارمحال و بختياري با اتحاد و انسجام و يکدلي در دفاع از حقوق استان چهارمحال و بختياري گام برداررند و در راستاي رد يا تصويب قوانيني که ديگر استان ها در آن ذي نفع هستند يا حتي نيستند بتواننند نمايندگان آن استان ها را به نفع مردم استان چهارمحال و بختياري همراه کنند پس بايد اين کانديدها به نمايندگي از مردم حوزه هاي انتخابيه ۴گانه استان چهارمحال و بختياري راهي مجلس شوند.

۶-مردم بايد کانديداهايي را به مجلس بفرستند که تصويب يا عدم تصويب طرح ها و لوايح تاثري در سود و زيان نمايندگان مردم نداشته باشد و در واقع مردم بايد نماينده به مجلس بفرستند نه تاجر.

۷-مردم استان بايد خوب توجه کنند و بررسي کنند تا در نهايت نماينده شان در مجلس ساکت ترين نماينده آن دروره از مجلس يا حتي همه ي دوره هاي پيشين مجلس نباشد و با شجاعت و نترسي بتواند حرف مردم استان چهارمحال و بختياري را برند.

مهدي بهزادي تشنيزی

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۴:۳۳

14 Mar 2020