۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۷۹۲۱
خروش انقلابي مردم اردل

راهپيمايي 17 ديماه به عشق رهبرمان همه مي آييم

مردم ولايتمدار شهرستان اردل براي سربلندي ايران در راهپيمايي 17ديماه به پا مي خيزند.
راهپيمايي 17 ديماه به عشق رهبرمان همه مي آييم
به گزارش جهانبین نیوز، حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به اينکه دشمن در روزهاي گذشته با سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم، اقدام به ايجاد اغتشاش در کشور کرده بود اظهار داشت: اغتشاشات اخير به صورت کامل از سوي دشمنان انقلاب خط دهي و جهت گيري شده بود.

بابادي خاطرنشان کرد: متاسفانه در اين اغتشاشات شاهد بوديم که به اموال عمومي خسارت‌هايي وارد شد و اغتشاشگران به مقدسات و ارزش هاي اسلام و انقلاب هم اهانت کردند.

وي اظهار کرد: به حمدالله مردم ايران در اين عرصه هم به مانند ديگر عرصه‌هاي انقلاب با پشتيباني از ولايت فقيه و حضور پرشور در صحنه نشان دادند که اغتشاش گران راه‌شان از مردم جداست و در روزهاي اخير راهپيمايي‌هاي بسياري در محکوم کردن اين اغتشاشات با حضور پرشور و حماسي مردم در نقاط مختلف کشور برپا شد.

بابادي خاطرنشان کرد: مردم ولايتمدار شهرستان اردل هم در روز يکشنبه ۱۷ دي با حضور خود، بار ديگر حمايت و پشتيباني خود از ولايت فقيه و انقلاب را به جهانيان اثبات مي‌کنند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: راهپيمايي مردم ولاتمدار شهرستان اردل از سه راه شهيد باهنر-ابتداي بلوار شهداء به سمت گلزارمطهر شهدا برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۸:۴۲

5 Jan 2020