۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۳۲۹۷۱
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري:

در شهرستان اردل محروميت زياد، نگران کننده است

حجت السلام و المسلمين محمدعلي نکونام گفت:شهرستان اردل استحقاق خدمت جهادي مسئولين را مي طلبد چرا که محروميت زياد در اين شهرستان نگران کننده است.
در شهرستان اردل محروميت زياد، نگران کننده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت السلام و المسلمين نکونام حجت السلام و المسلمين نکونام نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد ظهر امروز دوشنبه ۱۱ بهمن در مراسم توديع و معارفه امام جمعه جديد شهر اردل که با حضور با شکوه مسئولين و مردم برگزار شد ضمن تقدير ازابراز احساسات واستقبال گرم مردم ولايتمدار شهرستان اردل در خصوص اهميت اجراي شعار امسال رهبري و لزوم حفظ وحدت و يکپارچگي مردم حول محور ولايت فقيه تاکيد کرد.

حجت الاسلام نکونام به برخي از مشکلات شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: در شهرستان اردل محروميت زياد، نگران کننده است و اباداني اين شهرستان نيازمند توجه ويژه مسئولين است.

امام جمعه شهر کرد با بيان اينکه شهرستان اردل يک مقدار بيش از اندازه سياسي است افزود:سياست متن دين است اما جلوتر از دين نيست لذا مردم و مسئولين شريف شهرستان بايد ديانت را محور اصلي کار خود بدانند تا بزودي شاهد توسعه شهرستان در تمام زمينه ها باشند.


وي در اين مراسم با بيان اينکه نماز جمعه سنگر ارزشمندي براي توسعه ارزش‌هاي ديني و اخلاقي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است، گفت: تمام تلاش ما ترويج فرهنگ نماز در بين آحاد افراد جامعه است.


امام جمعه شهرکرد با تاکيد بر حضور پررنگ مسئولان در نماز وحدت آفرين جمعه، افزود: يکي از اهداف دشمن ضربه زدن به ارزش‌هاي ديني و اخلاقي مسلمانان بوده و با حضور در نماز جمعه و ترويج فرهنگ نماز اهداف دشمنان خنثي مي‌شود.


نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري با بيان اينكه نمازجمعه از عنايات حق تعالي و از يادگار امام خميني(ره) بوده كه به دست امامان جمعه سپرده شده، از زحمات چهار ساله حجت الاسلام سلمان پور امام جمعه شهر اردل قدرداني كرد و براي حجت الاسلام بهرامي در سنگر امام جمعه جديد شهر اردل آرزوي موفقيت كرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۷:۴۶

7 Feb 2020