۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۰۹۸۱

گرانی ها داد مردم را درآورد/برجام هیچ ثمره قشنگی نداشت

مسئله برجام نه تنها برای مردم سودی نداشت بلکه روز به روز به قیمت اجناس افزوده شد و داد مردم را درآورد.
گرانی ها داد مردم را درآورد/برجام هیچ ثمره قشنگی نداشت
به گزارش جهانبین نیوز؛ ائمه جماعات این هفته استان چهارمحال و بختیاری به مسئله گرانی های اخیر اشاره کردند و گفتند: مسئله برجام برای مردم هیچ سودی نداشت بلکه روز به روز به قیمت کالا افزوده شد و اینجا جای خالی مسئولین حس می شود به گونه ای که باید بتوانند مقابل سنگ اندازی های دشمن بایستند تا از این جنگ اقتصادی بتوانیم بیرون بیائیم.

مسئولان باید در مقابل سنگ اندازی های دشمن بایستند
امام جمعه شهرکرد گفت: مشکل کشور ما با شعار حل نمی‌شود و مردم و مسؤولان باید مصمم در مقابل سنگ‌اندازی‌های دشمن بایستد

 حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به سالروز شهادت شهید تندگویان‌، گفت: این روز به‌نام بسیج کارگری نامیده شده است و این شهید نمونه بارز یک جوان انقلابی، پرشور و جهادگر در دوران قبل از انقلاب و پس از آن بود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: شهیدتندگویان در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی فعالیت می‌کرد و در دوران اسارت زیر شدیدترین شکنجه‌ها به شهادت رسید و امروز این شهید باید الگوی وزیران و مسؤولان باشد.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولانی که در نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند باید پاسخگوی خداوند و خون شهیدان باشند، افزود: مبادا برخی از مسؤولان در خدمت‌گذاری کوتاهی و به بیت‌المال دست‌اندازی کنند و همه بدانند که امروز انقلاب اسلامی ما نیازمند مسؤولان خدوم است.

خطیب نمازجمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به اینکه عده‌ای در درون کشور در تلاشند بین ولایت‌فقیه‌، مردم و مسؤولان جدایی بیاندازند و ما نباید اجازه دهیم این افراد به اهداف خود برسند و همه باید گوش به فرمان ولی‌فقیه باشیم.

وی افزود: متاسفانه برخی از مسؤولان فریب تفرقه‌افکنی این افراد را می‌خورند و باید به این مسؤولان توصیه کرد که مراقب باشند دینشان از دست نرود.

نکونام در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح، یادآور شد: این شهید بزرگوار یکی از پایه‌گذاران موضوع وحدت حوزه و دانشگاه است و متاسفانه دشمنی که مخالف نظرات این شهید تلاشگر در عرصه بود، او را به شهادت رساند، اما تفکر شهید مفتح هم‌چنان پابرجاست و امروز اثرات وحدت حوزه و دانشگاه در جامعه مشهود است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: عده‌ای در درون و بیرون کشور در تلاش هستند که دانشگاه از مسائل دینی دور باشد و نگاه غربی بر دانشگاه‌ها حاکم شود، اما تاکنون به هدف خود نرسیده‌اند.

وی با بیان اینکه رانندگی و حمل بار یکی از سخت‌ترین مشاغل است: تاکید کرد: باید همیشه قدردان زحمات رانندگان و راهداران باشیم و تلاش کنیم که بر توفیقات علمی، اخلاقی و ایمانی رانندگان افزوده شود تا کارشان جنبه معنوی به خود بگیرد.

نکونام تفکر را روح واقعی عبادت عنوان کرد و گفت: کاری که با غفلت انجام شود، در درگاه الهی پسنیده نیست و باید به این نکته توجه کرد که پژوهش در نعمت‌های خداوند از ضرورت‌های معاد و معاش انسان و جزو سفارشات دین است و می‌طلبد در هفته پژوهش به این مسئله توجه ویژه صورت بگیرد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم میدان به دست مشرکان بیافتد، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در تلاشند جایگاه

ولی‌فقیه که اصلاح‌گر جامعه اسلامی است را مورد هجمه قرار دهند، اما ما باید از داستان‌های عبرت‌آموز قرآن درس بگیریم و از اصلاح‌گران واقعی جامعه حمایت کنیم.

تفکرشهادت طلبي رمز موفقيت ملت ايران در مقابل استکبار است

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:رمز موفقيت ملت ايران اسلامي در مقابل استکبار روحيه شهادت طلبي و ايثار است.

حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت:يكي از صفات شايسته و خاص عبادالرحمن، تواضع و فروتني است، خداوند در سوره فرقان آيه ۶۳ مي‌فرمايد: « وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا »، و بندگان خداى رحمان كسانى‏اند كه روى زمين به نرمى گام برمى‏دارند و چون نادانان ايشان را طرف خطاب قرار دهند به ملايمت پاسخ مي دهند.

بهرامي اظهار كرد: تكبر سرچشمه تمام بدي‌ها است و اين تكبر است كه موجب كفر به خدا و به پيامبران مي‌شود. شخص متكبر، نعمت‌ها و الطاف الهي را فراموش مي‌كند و نمونه بارز آن تكبر شيطان نسبت به انسان و سجده نكردن بر آن است.

وي با بيان اينکه امام خميني (ره) ومقام معظم رهبري (مدظله العالي) سنبل تواضع وساده زيستي هستند و بهترين الگو برا مسئولان و مردم مي باشند افزود:امام بزرگوار باتمام مقامات وکمالات خود رايک طلبه مي دانست وباکمال فروتني به جوانان رزمنده مي فرمود من دست وپاي شما راکه دست خدابالاي آن است را مي بوسم وبرآن افتخار مي کنم و همچنين مقام معظم رهبري تابوت شهيدصيادشيرازي وشهيدحججي را بوسه مي زند.

تفکرشهادت طلبي رمز موفقيت ملت ايران در مقابل استکبار است

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل با تبريک ميلاد امام حسن عسکري(ع) بيان کرد: اين امام همام در سامرا متولد شد؛ پدرش امام هادي و مادرش حديثه(سوسن) است که ۶ سال امامت کرد و معاصر با معتز، مهتدي و معتمد عباسي بود؛ ايشان همواره در زندان بودند اما در آنجا هم نقش هدايتگرانه خويش را ايفا مي کرد.

بهرامي با اشاره به اينکه امام حسن عسکري (ع) با وجود سن کم از علم و دانش فراواني برخوردار بود، افزود: آن حضرت همواره ياور مستمندان و فقرا بود و هرگز به دنياي مادي اهميت نمي داد و اخلاق و معرفت ايشان به مانند پيامبر مکرم اسلام(ص) بود.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار خانواده هاي شهداي دفاع مقدس ومدافعين حرم گفت:رهبر انقلاب اسلامي در اين ديدار فرمودند مراقب باشيد ممکن است دشمن براي سال ۹۸نقشه کشيده باشد اگر چه نقشه دشمن لورفته است اما همه بايد هوشياري خودراحفظ کنند زيرا آمريکا دشمني خبيث وحيله گراست وممکن است قصدفريب داشته باشد.

وي بيان کرد: در اين ديدار رهبر انقلاب اسلامي با تأکيد بر اينکه اگر اين شهادتها و شجاعتها و صبر خانواده هاي شهدا نبود، مستکبران عالَم و امريکاي جنايتکار همچون دوران طاغوت بر کشور مسلط مي شدند، گفتند: ملت ايران قدردان شهدا و خانواده هاي آنان است که نمونه هاي آن را در حضور پرشکوه مردم در تشييع شهداي مدافع حرم و دفاع از امنيت و مرزها شاهد بوده و هستيم.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه رمز موفقيت ملت ايران اسلامي در مقابل استکبار روحيه شهادت طلبي و ايثار است گفت:همه موفقيت ها و دستاوردهايي که از اول انقلاب تاکنون به دست آورده ايم مديون استقامت در برابر استکبار جهاني بوده است .

حجت الاسلام بهرامي بيان کرد:به طور حتم ارتقاي روحيه شهادت طلبي و ايثار مي تواند ما را از آسيب ها و چالش ها در امان نگهدارد و دشمنان را مايوس و دلسرد کند و الحمدلله ميزان اين روحيه و فرهنگ در نسل جوان بسيار بالاست که مي توان اثرات مثبت آن را در همه عرصه ها در کشور مشاهده کرد


کمر مردم زیر بار قیمت ها شکست/برجام قیمت ها را سه برابر کرد

امام جمعه فارسان گفت: مسئول محترم در ۲۰ مهر ۱۳۹۴ در آستانه تصويب برجام ادعا کرده بود که تحريم‌ها عامل گراني ۲۰ درصدي اجناس است. وعده دادند تحريم‌ها را برمي‌داريم ارزاني مي‌آوريم هر کاري را هم در برجام مي‌خواستند انجام دادند. با آوردن برجام قيمت‌ها را تا ۳ برابر بالا بردند و کمر مردم را شکستند.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان در مورد وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه‌هاي علميه سابقه‌اي طولاني دارند تاريخ شهادت مي‌دهد که در مکتب درسي امام باقر (ع) و امام صادق (ع) قريب دو هزار شاگرد حضورداشته است که به کتابت علوم آل محمد (ص) مشغول بوده‌اند و کرسي‌هاي تعليم و تعلم در جهان اسلام بعد از عصر ائمه (ع) توسط بزرگان علماي شيعه نظير مرحوم کليني و شيخ طوسي و ابن ادريس حلي و علامه حلي و شهيد اول و شهيد ثاني و محقق اردبيلي و صاحب جواهر و شيخ انصاري و آخوند خراساني تا زمان ما باقوت ادامه دارد که گزارش مستند حوزه درسي اين عالمان شيعه در کتب تاريخي موجود است.

وي تصريح کرد: سهم بسيار زيادى در راستاى حفظ و نگهدارى، ترويج و بَسط علوم دينى در سطوح مختلف اجتماعى و در شرايط مختلف تاريخى داشته و دارند. و به ‏خوبى پاسخگوى نيازمندى‏هاى مسلمين در سراسر جهان بوده‌اند.

وي بيان داشت: دانشگاه هم به‏ عنوان نهادى آموزشى است كه به‏ طور منسجم و شناخته‏ شده و بعد از تحولات علمى و ظهور علوم جديد در دو قرن اخير به كشور ما راه يافت كه طى سال‏هاى پس از تأسيس آن تا حالا، در مسير آموزش رسمى كشور قرار داشته. و اين نهاد علمى كشور سهم قابل‌توجهي در بَسط و گسترش علوم موردنياز پيشرفت و توسعه نظام اسلامى بر عهده دارد.

وي اظهار داشت: دشمنان با شناختى كه از جايگاه و ظرفيت‏ هاى اين دو نهاد علمى كشور داشته ‏اند، همواره در طول تاريخ سعى کرده ‏اند بانفوذ در اين دو نهاد عِلمى - انحراف در مسير درست آن ايجاد کنند و آن را تحت سلطه خود قرار دهند.

امام‌جمعه فارسان يک نمونه از نفوذ اشاره داشت و گفت: هفته گذشته ۱۶ آذر و روز دانشجو بود آنچه امروزه بايد به آن توجه جدى شود اينکه غرب‌گرايان تلاش وقيحانه‌اي دارند در ايران براى مصادره جنبش‏ هاى دانشجويى و تلاش دارند روز دانشجو را به نفع آمريكا و غرب تمام کنند. متأسفانه برخى از جريان‏هاى دانشجويى نيز در كشور از چنين تَحريفى در امان نبوده‌اند.

وي به عامل‌هاي گراني هم اشاره داشت و بيان کرد: مسئول محترم در ۲۰ مهر ۱۳۹۴ در آستانه تصويب برجام ادعا کرده بود که تحريم‌ها عامل گراني ۲۰ درصدي اجناس است. وعده دادند تحريم‌ها را برمي‌داريم ارزاني مي‌آوريم هر کاري را هم در برجام مي‌خواستند انجام دادند. با آوردن برجام قيمت‌ها را تا ۳ برابر بالا بردند و کمر مردم را شکستند

مردم بايد بگن ارزاني مي‌خواهند يا گراني!

وي اظهار داشت: حال که کارشان تمام شد مي‌گويند مردم بايد بگن ارزاني مي‌خواهند يا گراني! يعني... الان هم وعده داده اگر FATF باشد اجناس ۲۰ درصد ارزان‌تر مي‌شود. آقا مگه قرار نبود با مذاکرات قبلي ارزاني بياوريد؟مگر وزير امور خارجه در روز تصويب در مجلس نگفت: نه من و نه رئيس‌جمهور تضمين نمي‌دهيم که با تصويب FATF مشکلات حل شود. اين چه رفتاري است با مردم‌داريد؟

در روز دانشجو حرف از حمايت از افراد ضدانقلاب بود

امام‌جمعه فارسان گفت: دانشجويان عزيز- روز دانشجو و دانشگاه جاي اين‌گونه سؤالات و مطالبه گري‌ها به نفع مردم و کشور و جاي بصيرت و روشنگري است وقتي برخي از مسئولان دانشگاه‌ها تا حدي غيرسياسي مي‌شوند که، در اوج مشکلات کشور، فشارهاي دشمن، ناکارآمدي‌هاي داخلي و ده‌ها بحث جدي و مهمي که کشور با آن‌ها درگير است.

وي بيان داشت: در روز دانشجو حرف از حمايت از افراد ضدانقلاب و تخريب چهره‌هاي خدوم نظام است، ديگر چه انتظاري بايد از ديگران داشت؟ البته در بسياري از دانشگاه‌ها حتي در حضور مسئولان اين‌ها گفته‌شده واميدواريم برگرديم به تفکر و حرکت جهادي و انقلابي.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۹:۳۸

1 Feb 2020