۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۱۱۹۰۱
فردا

همایش نقش عوامل اجرایی دهه فجر چهارمحال و بختیاری برگزار می‌‏شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش نقش عوامل اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با فردا خبر داد.
همایش نقش عوامل اجرایی دهه فجر چهارمحال و بختیاری برگزار می‌‏شود
علی گرجی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برگزاری مراسم‌های ویژه دهه فجر تلاش برای تعمیق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و انتقال این پیام به نسل جوان است.

وی، بازشناسی نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی را از محورهای برنامه‌های دهه فجر دانست و گفت: تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، تقویت هویت ملی، استمرار انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی انقلاب اسلامی و تبیین نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی و تحولات منطقه و جهان از دیگر این محورها است.

گرجی با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه فجر، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ۱۲ بهمن و ورود شکوهمند امام خمینی(ره) به میهن، مراسم مهمانی لاله‌ها و راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های اساسی و کلیدی مراسم دهه فجر است که با همکاری و تلاش هدفمند کمیته‌ها به نحو شایسته برگزار می‎شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه به نقش عوامل اجرایی در برگزاری این برنامه‌های اشاره کرد و گفت: دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی در برپایی باشکوه برنامه‌های فجر انقلاب اسلام نقش مهم و به‌سزایی دارند.

گرجی افزود: برهمین اساس همایشی با حضور مسئولان ستادهای شهری، بخشی و شهرستانی و دبیران اجرایی ستادهای دهه فجر و مسئولان کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: سخنران این همایش حجت‌الاسلام ماندگاری است که درباره‌ ضرورت برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر انقلاب‌اسلامی به ایراد سخن می‎پردازد.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، زمان برگزاری این همایش روز پنج‌شنبه سوم بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات غدیر اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۲:۱۱

27 Jan 2020