۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۲۴۹۶۱
رئيس اداره صنعت معدن و تجارت کوهرنگ بيان کرد

تشديد بازرسي و نظارت بر نحوه عملکرد نانوائي‌ها درشهرستان کوهرنگ

نظارت بر کيفيت پخت نان، وضعيت چانه و قيمت آن، بازرسي از واحدهاي خبازي در شهرستان کوهرنگ تشديد شد.
تشديد بازرسي و نظارت بر نحوه عملکرد نانوائي‌ها درشهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز، رئيس اداره صنعت معدن و تجارت کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر از تشديد بازرسي و نظارت بر نحوه عملکرد نانوائي‌ها در اين شهرستان خبر داد.

مهراب جمال‌پور گفت: در راستاي نظارت بر کيفيت پخت نان، وضعيت چانه و قيمت آن، بازرسي از واحدهاي خبازي در شهرستان کوهرنگ تشديد شد.

 رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ با اشاره به اينکه تأمين نان مهمترين نياز مردم است و دست‌اندرکاران تهيه و توزيع اين ماده غذايي اعم از متصديان نانوايي‌ها و تامين‌کنندگان آرد بايد با هماهنگي کامل به نحوي عمل کنند تا نان مرغوب در سبد غذايي خانوار عرضه شود.

جمال‌پور افزود: بهبود کيفيت آرد و نان مي‌تواند بسياري از مشکلات ناشي از سوءتغذيه را درجامعه کاهش دهد و نانوايان بايد نان خوب و با کيفيت دراختيار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

وي از تشديد بازرسي و نظارت در حوزه آرد و نان در راستاي حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان و جهت جلوگيري از افزايش خودسرانه قيمت‌ها و خدمت‌رساني بهتر به مردم شهرستان خبر داد.

 وي با تاکيد بر ارتقاء کيفيت نان با توجه به  افزايش قيمت آن افزود: طرح تشديد بازرسي و نظارت از واحدهاي خبازي درسطح شهرستان با همکاري اعضاي کميته گشت مشترک از زمان اجراي مصوبه هيأت دولت دراين شهرستان شروع شده است که بصورت جدي با متخلفين دراين حوزه برخورد خواهد شد.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۸:۴۸

8 Feb 2020