۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۳۰۲۶۱
جانشين فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري:

تامين آرامش و حاكميت نظم و امنيت از مهم‌ترين ماموريت‌هاي نيروي انتظامي است

جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: تامين آرامش مردم و حاكميت نظم و امنيت در جامعه از مهم‌ترين ماموريت‌هاي نيروي انتظامي است.
تامين آرامش و حاكميت نظم و امنيت از مهم‌ترين ماموريت‌هاي نيروي انتظامي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، سرهنگ جمشيد محبت خاني در شواري هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، بر افزايش تعاملات پليس با ساير سازمان‌ها و نهادها در اعتلاء امنيت جامعه تاكيد كرد.

وي با بيان اينكه تامين آرامش مردم و حاكميت نظم و امنيت در جامعه از مهم‌ترين ماموريت‌هاي نيروي انتظامي است، افزود: پليس، حافظ حريم نظم و امنيت در جامعه بوده و بيشترين تعاملات با مردم را در بين ساير سارمان‌ها و نهادها دارد.

اين مقام ارشد انتظامي استان، ‌ولايتمداري و اخلاق‌مداري را دو ويژگي مهم پليس در جامعه اسلامي عنوان كرد و گفت: نيروي انتظامي با مردم و از مردم است و فلسفه وجودي اين نيرو نيز خدمت به مردم مي باشد.

سرهنگ محبت خاني به نگاه جامعه‌محور پليس اشاره كرد و بيان داشت: در در اين نگاه، مردم مهم‌ترين ركن توليد امنيت هستند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گزارشي از عملكرد انتظامي استان طي 5 ماهه گذشته را تشريح كرد و افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر كه يكي از مهم ترين اولويت‌هاي پليس در سال جاري است، خوشبختانه توفيقات بسيار خوبي حاصل شده و شاهد افزايش 66 درصدي كشف مواد مخدر در سطح استان هستم.

 جانشين فرماندهي انتظامي استان اين موفقيت ها را حاصل جامعه محور بودن پليس دانست و گفت: در اين مدت اقدامات فرهنگي و آموزشي 13 درصد افزايش داشته است .

 وي تصريح كرد: با انهدام 10 باند مواد مخدر، ‌13 درصد افزايش توقيف خودرو هاي حامل مواد مخدر را نيز از ابتداي سال جاري داشته ايم.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۸:۰۱

27 Dec 2019