:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جدال کی‌روش با لیپی در تهران/ سرمربی ایتالیایی در اندیشه نجات حریف ایران | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۱۲۵۱

جدال کی‌روش با لیپی در تهران/ سرمربی ایتالیایی در اندیشه نجات حریف ایران

سرمربی باتجربه سابق تیم ملی ایتالیا توافقات نهایی برای هدایت تیم ملی چین را انجام داد.
جدال کی‌روش با لیپی در تهران/ سرمربی ایتالیایی در اندیشه نجات حریف ایران
به گزارش جهانبین نیوز؛ بنا به گزارش رسانه‌های ایتالیا، مارچلو لیپی، سرمربی سابق ایتالیا توافقات نهایی برای هدایت تیم ملی چین را انجام داده است.

روزنامه کوریره دلا اسپورت نوشت: لیپی پس از آنکه برای به دست گرفتن زمام هدایت تیم گوانژو چین به توافق رسیده بود با استعفا گائو هونگ بو، سرمربی تیم ملی چین پس از شکست ۲ بر صفر برابر ازبکستان تمام معادلات بهم ریخت.

وکیل لیپی در چین با مسئولان فدراسیون چین نشستی را داشته است و توافقات لازم برای هدایت چین را انجام داده است و بزودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در بازی برگشت در تاریخ هشتم فروردین ۱۳۹۶ در ورزشگاه آزادی میزبان چین است که تقابل کی روش و لیپی در ایت بازی جالب خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۸:۵۷

19 Jan 2020