۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۱۲۴۱
امام جمعه موقت شهر اردل:

آمريکا تحمل توسعه و پيشرفت ايران را ندارد

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: روحيه استکباري آمريکا اين گونه است که هيچ توسعه و پيشرفتي براي ملت ايران را نمي تواند، ببيند و هميشه در تمام زمينه ها عليه ايران حرکت مي کند.
آمريکا تحمل توسعه و پيشرفت ايران را ندارد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به يکي از روايات حضرت علي علي(ع) که فرمودند: حکايت دنيا حکايت ماري است که به نرمي لمس مي شود ولي درونش زهري کشنده دارد مردعاقل از آن بپرهيزد وکودک نادان به سويش گرايد افزود: دنيا خانه عکس العمل است و تمامي هستي داراي ماموريت است، اگر عمل خوب از انسان سر بزند خوبي مي بيند و اگر بدي کند با بدي رو به رو مي شود.

حجت الاسلام بهرامي اظهار کرد: در نظام هستي ذره اي اتفاق نيست و هر اتفاقي که براي انسان مي افتد علتي دارد و بايد در عملکرد خود انسان بررسي شود.

وي يادآور شد: انسان بايد اعمال خود را آگاهانه انجام دهد و اعمال اگر از روي عادت و بدون تفکر باشد بي ارزش است.

بهرامي افزود: بعضي از انسان ها شخصيت شان محو در پستي ديگران و بازتاب دهنده پستي هاي ديگران است در صورتي که انسان مومن خود صدا و حرف و انديشه دارد و روي پاي خودش مي ايستد و ملت ايران هم مستقل است.

وي اظهار کرد: وقتي انسان غرور ندارد، اگر در محضر خدا آسيبي ببيند برايش مهم نيست و مشتاقانه همه دارايي خود را در راه خدا هزينه مي کند.

آمريکا تحمل توسعه و پيشرفت ايران را ندارد

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به ديدار رهبر معظم انقلاب اسلامي با مسئولان و محققان ستاد توسعه علوم و فناوري‌هاي شناختي، وزير علوم، رؤسا و اساتيد دانشگاههاي مرتبط گفت: مقام معظم رهبري در اين ديدار با اشاره به تأثيرگذاري علوم شناختي در عرصه هاي علمي، پزشکي، اجتماعي و اقتصادي، بر لزوم تلاش همه‌جانبه و شبانه‌روزي براي پيشرفت بيش از پيش در اين علوم تأکيد کردند و گفتند: شتاب حرکت علمي کشور نبايد کاهش يابد و يا متوقف شود، بلکه اين شتاب بايد براي سالهاي طولاني و تا رسيدن به نقطه اوج علمي حفظ و تقويت شود.

حجت الاسلام بهرامي بيان کرد: رهبر انقلاب اسلامي در اين ديدار حرکت علمي کشور در ۲۰ سال اخير را خوب توصيف کردند و گفتند: شتاب اين حرکت علمي نبايد کاهش يابد بلکه اين شتاب بايد براي بيست تا سي سال آينده حفظ و تقويت شود تا به نقطه اوج برسيم.

وي اظهار کرد:انقلاب اسلامي در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي در اوج بلوغ علمي و عملي و پيشرفت است، همه سياستمداران چه دوست و چه دشمن چه داخلي و چه خارجي به اين حقيقت اذعان دارند.

حجت الاسلام بهرامي ادامه داد: قدرت، عزت و عظمت انقلاب و نظام اسلامي روز افزون است و با وجود موانع و چالش‌هاي بزرگ که همواره از ناحيه دشمن براي انقلاب و نظام پيش آمده است هميشه حرکت روبه رشد داشته و توانايي‌هاي آن در ابعاد گوناگون روز به روز در حال افزايش است.

امام جمعه موقت شهر اردل با بيان اينکه روحيه استکباري آمريکا اين گونه است که هيچ توسعه و پيشرفتي براي ملت ايران را نمي تواند، ببيند و هميشه در تمام زمينه ها عليه ايران حرکت مي کند گفت: انقلاب اسلامي در عرصه عمل و الگو جاذبه‌هاي چشمگير و حيرت‌انگيز براي جهان اسلام و ميليون‌ها انسان را در جهان از آن خود دارد، دوران دفاع مقدس و استقامت و پايداري مردم در جنگ سخت ۸ ساله تحميلي نظام سلطه‌ با وجود بي‌ميلي دشمنان پيروز شد و امنيت و اقتدار ملي و قدرت بازدارندگي در مقابل دشمن براي ملت به ارمغان آورد و براي بقاء و استمرار راه امام و شهداء خون‌هاي پاک جوانان اين مرز و بوم را تقديم کرد.

وي بيان کرد: چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در حالي رقم مي خورد، که مستکبران بارها براي از بين رفتن انقلاب اسلامي زمان تعيين کردند، اما با شکست مواجه شدند و امروز اين امريکا است، که در حال افول و زوال است.

حجت الاسلام بهرامي در پايان از مردم ولايتمدار شهرستان اردل به خصوص هيئت فاطميون شهر اردل که در ايام فاطميه مراسماتي عزاداي و سفره نذري برپا کردند تشکر و قدر داني کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۲:۵۷

14 Jan 2020