۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۲۵۲۲۱
استاندار چهار محال و بختیاری:

نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی در جامعه ضرورت دارد

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: در فرهنگ ایران کتاب و کتاب خوانی امری مقدس است و از همان اوایل مردم به این امر توجه بسیاری نشان می داده اند.
نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی در جامعه ضرورت دارد
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی در افتتاح دهمین نمایشگاه کتاب در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه در فرهنگ ما حفظ و قرائت قرآن کریم، خواندن کتاب های معتبری چون شاهنامه و مثنوی باعث افتخارخواهد بود اظهار داشت: غالب مردم کشور ما در سراسر نقاط ، قسمتی از قرآن کریم را حفظ کرده اند و همین امر باعث افتخار همه ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهنامه خوانی بسیار رایج بود تصریح کرد: ما باید کاری کنیم که نسل جوان نیز به دنبال کتاب و کتاب خوانی پیش روند.

وی بیان داشت: ما روز به روز شاهد رشد موسسات علمی، پژوهشی ،فرهنگی و تحقیقاتی خواهیم بودو ما نباید بگذاریم این روند از کار بیافتد.

سلیمانی یادآور شد: همان طور که جسم به غذا نیاز دارد روح و روان ما نیز با کتاب خواندن و مطالعه کردن تغذیه خواهد شد.

استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه همه ما باید از وقت خود به خوبی استفاده کنیم بیان داشت: اوقات فراغت برای همه وجود دارد و چه خوب است با خواندن کتاب این اوقات را بگذرانیم.

سلیمانی خاطر نشان کرد: ما باید وقت کنار بگذاریم برای کتاب خواندن، و بهترین مطالب که پیش رویمان است یادداشت کنیم.

وی با بیان اینکه روزانه هزینه های زیادی صرف مخارج زندگی خواهد شد تاکید کرد: اگر این فرهنگ در بین همه افراد جامعه جا بیفتد که مقداری از هزینه ها را صرف خرید کتاب کنیم مطمئنا"در نهادینه کردنم فرهنگ کتاب و کتاب خوانی کمک شایانی کرده ایم.

انتهای پیام/۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۵:۵۵

21 Jan 2020