۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۲۳۲۴۱
کارشناس مسائل سیاسی:

دفاع از فتنه گران به عنوان بزرگترین قانون شکنان و بدهکاران ملت غیرقابل قبول است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولتمردان به حکم سوگند به قانون اساسی، همچون ملت پیگیری مجدانه جهت فراهم شدن اجرای قانون و محاکمه سران فتنه۸۸ را فراهم کنند که این می تواند اوج شکوه همدلی و هم زبانی ملت و دولت را در سال۱۳۹۴ رقم زند.
دفاع از فتنه گران به عنوان بزرگترین قانون شکنان و بدهکاران ملت غیرقابل قبول است
احمد راستینه رئیس بسیج دانشجویی استان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به ضیافت افطاری رئیس جمهور که با حضور جمعی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا برگزار شد گفت: این افطاری ظاهراً در سال همدلی و همزبانی به صورت مشترک برگزار شده است و این در حالی است که بالاترین اوج همدلی و همزبانی دولت و ملت محاکمه سران فتنه است.

راستینه ضمن اظهار تاسف از حضور برخی مجرمین فتنه در این مراسم، فتنه گران را بدهکاران به ملت دانست و تصریح کرد: فتنه گران سیاسی الان نقش اپوزسیون را دارند و کشور را تا پرتگاه سقوط بردند و به عنوان مجرم خواسته ملت محاکمه سران فتنه است.

وی افزود: متاسفانه امروز این مطالبه اصلی مردم توسط برخی از حامیان فتنه که آبشخور و جبهه آمال و آرزوهایشان تمدن غرب است نادیده گرفته می شود.

راستینه تاکید کرد: از رئیس جمهور و بدنه دولت می خواهیم که الزامات همدلی و هم زبانی ملت و دولت را حفظ کنند و به حکم سوگند به قانون اساسی، همچون ملت پیگیری مجدانه جهت فراهم شدن اجرای قانون و محاکمه سران فتنه۸۸ را فراهم کنند که این می تواند اوج شکوه همدلی و هم زبانی ملت و دولت را در سال۱۳۹۴ رقم زند.

وی فتنه ۸۸ را بزرگترین قانون شکنی در کشور دانست و اظهار کرد: ملت از رئیس جمهور و دولت انتظار دارد در عرصه دفاع از قانون و برخورد با فتنه گران موضع سکوت را کنار گذاشته بستر قانونی برای محاکمه را فراهم کند.

راستینه بزرگترین بیت المال و سرمایه کشور را عزت و آبروی ملت دانست و گفت: فتنه گران در آشوبها علاوه بر اینکه هزینه های زیادی را بر کشور تحمیل کردند این سرمایه را نادیده گرفته و به خطر انداختند .

وی اظهار کرد: به حراج گذاشتن آبرو و عزت یک ملت انقلابی بعد از ۳۳ سال و حمایت از بزرگترین ناقضان قانون و آشوبگران به هیچ وجه از کسی قابل قبول نیست.

وی افزود: متاسفانه امروز این مطالبه اصلی مردم توسط برخی از حامیان فتنه که آبشخور و جبهه آمال و آرزوهایشان تمدن غرب است نادیده گرفته می شود.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۴:۵۹

31 Dec 2019