۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۹۲۸۱
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری:

افزایش25درصدی مسافران عید فطر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مسافر و گردشگر از مجموعه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در ایام تعطیلات عید سعید فطر بازدید کردند.
افزایش25درصدی مسافران عید فطر در چهارمحال و بختیاری
بهمن عسگری سوادجانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با بیان اینکه این استان از ظرفیت تاریخی، فرهنگی و گردشگری بسیار خوبی برخوردار است و سالانه گردشگران زیادی به این استان سفر می‌کند، اظهار کرد: یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مسافر و گردشگر از مجموعه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در ایام تعطیلات عید سعید فطر بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین بازدیدها از مجموعه‌های تاریخی فرهنگی پل زمان خان، پیرغار، آبشار شیخ علیخان و چشمه دیمه، مجموعه گردشگری گرداب بن و سیاسرد، بناهای تاریخی فرهنگی خدارحم‌خان چالشتر، امیر مفخم دزک، سردار اسعد بختیاری جونقان و موزه باستان شناسی شهرکرد بوده است.

عسگری با بیان اینکه ظرفیت اشغال واحدهای اقامتی و شهرستان‌های ۹ گانه این استان در این ایام به صورت ۱۰۰ درصدی نیز بود گفت: اقامت و بازدید گردشگران و مسافران در تعطیلات عید سعید فطر امسال نسبت به سال گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی اقامت در این استان را حدود ۲۶۰ هزار نفر اعلام کرد و اذعان داشت: این اقامتگاه‌ها شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مدارس آموزش و پرورش، خانه‌های مسافر، کمپینگ‌ها، مهمانسراهای دولتی و ... است.

عسگری به چاپ و توزیع ۸۰ هزار اقلام تبلیغاتی از قبیل نقشه، کتابچه اطلاعات ضروری سفر، سی دی، بروشور و ... اشاره کرد و افزود: نزدیک به ۷۵۰ متر مربع بنرهای تبلیغاتی نیز در سطح استان برای اطلاع‌رسانی و رفاه حال گردشگران و مسافران چاپ و نصب شده است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۰:۵۱

26 Dec 2019