۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۳۵۶۷۱
خطيب نماز جمعه بروجن:

عده اي هنوز نقض برجام را باور ندارند/غرب زدگي زمينه شکست مشروطه را فراهم ساخت

خطيب نماز جمعه شهر بروجن ضمن بيان اين که غرب زدگي و کنار نشستن علما زمينه شکست مشروطه را فراهم ساخت، گفت: آمريکايي ها هر روز تحريم هاي جديدي عليه ايران وضع مي کنند اما برخي مي گويند هنوز تا نقض فاحش و اساسي برجام فاصله داريم.
عده اي هنوز نقض برجام را باور ندارند/غرب زدگي زمينه شکست مشروطه را فراهم ساخت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: تنفيذ حکم رياست جمهوري از جانب مقام معظم رهبري به منزله مشروعيت بخشيدن شرعي و قانوني به جايگاه رياست قوه مجريه است.

وي با اشاره به فرمايشان رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفيذ حکم رياست جمهوري، افزود: حمايت رهبر انقلاب به معناي هدايت گري در مسير صحيح آرمانهاي نظام اسلامي و توجه دادن به ترفندهاي دشمن است.

حجت الاسلام سعادت فر در ادامه ضمن بيان اين که حل مشکلات معيشتي مردم بايستي در سرلوحه کار دولت باشد، گفت: در بحث تعامل هم دنيا منحصر به اروپا و آمريکا نيست بايد با قدرت در برابر سلطه گران ظاهر شويم.

مذاکره با آمريکا هيچ تاثيري در رفع تحريم ها ندارد

وي تصريح کرد: مبناي تجربه بيش از ۴۰ ساله نظام مقدس جمهري اسلامي آن است که مذاکره با آمريکا هيچ تاثيري در کاهش دشمني اين کشور و رفع تحريم ها نداشته و نخواهد داشت.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن در ادامه گفت: مطالعه تاريخ نشان مي دهد هيچ جا از مقاومت ضرر نديديم و هيچ گاه هم از سست عنصر بودن سودي نبرديم.

وي با تاکيد بر حمايت دولت از نيروهاي انقلابي و اين که نبايد جامعه را به دو بخش موافق و مخالف تقسيم کرد، افزود: نيروهاي انقلابي کساني هستند که بعد از ۱۴ سال رتبه هشتم جهاني را در ساخت و پرتاب و توليد ماهواره براي ايران اسلامي به ارمغان مي آورند.

سعادت فر در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه به جريان مشروطه اشاره کرد و گفت: مظفر الدين شاه به واسطه حضور با شکوه مردم تحت حمايت و رهبري هاي روحانيت مجبور به پذيرش جريان مشروطيت شد.

غرب زدگي زمينه شکست مشروطه را فراهم ساخت

وي گفت: متاسفانه پس از پذيرش مشروطه به واسطه هجمه هاي يکي از روشنفکران داخلي خودباخته در مقابل انگليس افکار عمومي را به گونه اي مديريت کردند که زمينه براي حکومت ديکتاتوري رضا خان فراهم شد؛ مشروطه که ايجاد نشد هيچ شاه نيز کنار رفت و ديکتاتوري رضاخاني حاکم شد.

خطيب نماز جمعه بروجن در ادامه به اقدامات جريان روشنفکر در آن زمان از جمله جدايي دين از سياست و روحانيت اشاره کرد و گفت: هر کجايي که بين روحانيت و دين با نظام فاصله ايجاد شود زنگ خطر است.

حجت الاسلام سعادت فر ضمن بيان اين که هر زماني که مردم نسبت به نظام اسلامي بدبين شدند زنگ خطر است، تصريح کرد: غرب زدگي و کنار نشستن علما و متدينين زمينه شکست مشروطه را فراهم کرد و باعث شد آنچه که شيخ فضل الله نوري فرياد مي زد به گوش کسي نرسد.

عده اي هنوز نقض برجام را باور ندارند

وي با اشاره به اين که حرکت دشمن هميشه خزنده و موريانه اي است، تاکيد کرد: مراقب باشيم امروز هم آمريکايي ها هر روز تحريم هاي جديدي عليه ايران وضع مي کنند اما برخي مي گويند هنوز تا نقض فاحش و اساسي برجام فاصله داريم.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۴:۴۵

17 Feb 2020