۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۲۸۶۵۱
امام جمعه شهر اردل:

مديران پروازي دلسوز مردم نيستند

امام جمعه شهر اردل گفت: مديران در مسير سياست دولت حرکت کنند و براي اينکه بتوانند مشگل‌گشاي مردم باشند بايد خانه و زندگي‌شان در شهرستاني که مسئوليت دارند باشد.
مديران پروازي دلسوز مردم نيستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر اردل با توصيه نمازگزاران به رعايت تقواي الهي گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، ياد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگي خدا و اراده قوي انسان است، تقوا سبب از بين رفتن بسياري از گناهان مي‌شود.

وی با اشاره به فرمايشات حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار رئيس و نمايندگان منتخب ملت در پنجمين دوره مجلس خبرگان گفت: در اين ديدار مقام رهبري اين مجلس را پديده‌اي واقعاً عظيم خواندند و با تبيين «هويت و مسير انقلابي» اين مجلس، تأکيد کردند: تنها راه بقا و پيشرفت نظام و تحقق اهداف انقلاب، «اقتدار حقيقي کشور» و «جهاد کبير» يعني تبعيت نکردن از دشمن است که در اين زمينه وظيفه سنگيني بر دوش دولت است و نبايد اجازه دهد استکبار جهاني که در راس آن آمريکاست براي ما تصميم بگيرد.

وي افزود: آمريکا هميشه با ايران اسلامي دشمن بوده و خواهد بود و هيچ‌گاه به تعهداتش عمل نکرد و بهترين لقبي که مي‌توان به آمريکا داد دورويي و دروغ‌گويي است.

حجت‌الاسلام سلمان‌پور ضمن تبريک به انتخاب آيت‌الله جنتي به رياست مجلس خبرگان بيان کرد: انتخاب آيت‌الله جنتي موجب آرامش جامعه اسلامي و يک شکست و تودهاني بزرگ نصيب آمريکا و انگليس شد.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه‌هاي نماز جمعه شهر اردل بااشاره به اينکه ۹۰ درصد مسئولين شهرستان اردل پروازي هستند و در شهرستاني که پست و مقامشان هست زندگي نمي‌کنند افزود: مديران در مسير سياست دولت حرکت کنند و براي اينکه بتوانند مشگل‌گشاي مردم باشند بايد خانه و زندگيشان در شهرستاني که مسئوليت دارند باشد.

سلمان‌پور گفت:مديراني که در خانه و زندگي‌شان در کنار مردم باشد دلسوز مردم هستند قطعا درد و دل همشهريان را بهتر مي‌شنود و براي حل مشکلات آنها بيشتر تلاش مي‌کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۵:۰۵

4 Feb 2020