۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۳۰۷۰۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان :

هفته دفاع مقدس فرصتي براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت براي نسل امروز است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان گفت :حماسه آفرینی رزمندگان دلاور و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس سند روشنی از ولایت مداری و دشمن ستیزی این عزیزان است و هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز است.
هفته دفاع مقدس فرصتي براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت براي نسل امروز است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد رضا علوي  بر لزوم  برگزار کردن ويژه برنامه هاي فرهنگي و بصيرتي هفته دفاع مقدس در شهرستان فارسان اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتي براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين آحاد مردم بخصوص نسل جوان است دوران ۸ساله جنگ عراق و ايران که از اين رويداد بزرگ به عنوان ۸ سال دفاع مقدس ياد مي شود يکي از مهمترين وقايع تاريخ معاصراين مرز و بوم محسوب مي شود.

ايشان در رابطه با بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه آفريني رزمندگان دلاور و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس سند روشني از ولايت مداري و دشمن ستيزي اين عزيزان است .

وي با اشاره به برکات جنگ تحميلي و دستاوردهاي انقلاب اسلامي گفت: مقاومت مردم ايران اسلامي در مقابل استکبار جهاني و کسب توفيقات بزرگ در عرصه هاي اقتصادي، سياسي، فرهنگي و دفاعي مرهون ايستادگي رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس عليه دشمنان است.

وي در ادامه به ايفاي نقش مقتدرانه ايران اسلامي در عرصه هاي بين المللي و تحولات منطقه اي اشاره کرد و اظهار داشت: عزت و سربلندي نظام اسلامي ارمغان حماسه آفريني رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۴۲

30 Dec 2019