۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶
کد مطلب : ۲۱۷۰۲
مدير آموزش و پرورش کوهرنگ:

بزرگترين اردوگاه فرهنگي تربيتي دانش آموزي استان در شهرستان کوهرنگ ساخته مي شود

اخذ مجوز اردوگاه ديمه بعنوان بزرگترين اردوگاه فرهنگي و تربيتي استان مجدانه پيگيري شد و در پايان سال ۱۳۹۳ اين اردوگاه با مساحتي بالغ بر 32 هکتار در کنار منطقه گردشگري ديمه تثبيت و نقشه ميداني آن طراحي شد.
بزرگترين اردوگاه فرهنگي تربيتي دانش آموزي استان در شهرستان کوهرنگ ساخته مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ با آرزوي سالي خوش براي همکاران فرهنگي شهرستان کوهرنگ گفت: بزرگترين اردوگاه فرهنگي و تربيتي استان با مساحتي بالغ بر 32 هکتار در کنار منطقه گردشگري ديمه تثبيت و نقشه ميداني آن طراحي شده است.

کورش اکبري گفت : با توجه به ضرورتاطلاع رساني براي  همکاران محترم فرهنگي و دانش آموزان عزيز  شهرستان، بعد از تکميل و راه اندازي پروژه اردوگاه امام خميني(ره) چلگرد که اکنون بعنوان يک مجتمع رفاهي کشوري در حال ارائه خدمات به همکاران و دانش آموزان است اخذ مجوز اردوگاه ديمه بعنوان بزرگترين اردوگاه فرهنگي و تربيتي استان مجدانه پيگيري شد.

اکبري تصريح کرد: در پايان سال ۱۳۹۳ اردوگاه دانش آموزي کشوري ديمه با مساحتي بالغ بر 32 هکتار در کنار منطقه گردشگري ديمه تثبيت و نقشه ميداني آن طراحي شد.

وي در ادامه بيان داشت: با همکاري کارشناسان حوزه پرورشي استان تقاضاي تعيين بودجه ساخت و ساز اين اردوگاه به وزارت خانه تحويل داده شد و اميد است که در سال 1394 اين پروژه بزرگ فعاليت احداث ساختماني و محوطه  خود را آغاز نمايد.

کورش اکبري در پايان از همکاري و تلاشهاي معاونت پرورشي اداره کل و کارشناسان اين حوزه خصوصاً شجاع اميري کارشناس اردوها و اردوگاه هاي استان و حسن سليماني مسئول اردوگاه فرهنگي تربيتي امام خميني چلگرد، اداره حقوقي اداره کل آموزش و پرورش استان و  ايرج محسني کارشناس امور حقوقي آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ تقدير نمود.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۰:۵۸

31 Dec 2019