۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۲۷۹۲

مهدکودکی ها فضای چشمه زنه را پاکسازی کردند

شهردار هفشجان گفت:برخی از مهدکودکی های شهر هفشجان فضای زیبا چشمه زنه را پاکسازی کردند.
مهدکودکی ها فضای چشمه زنه را پاکسازی کردند
فرهاد باقری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: برخی از مهدکودک های شهر هفشجان با همکاری شهرداری اقدام به پاکسازی فضای تفریحی چشمه زنه نمودند.

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه چشمه زنه یک منطقه گردشگری است و همه روزه تعداد زیادی از گردشگران به این منطقه می آیند لازم است نسبت به حفظ این طبیعت همه اقشار همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

باقری اذعان داشت:این طرح در راستای حفظ منابع طبیعی و نگهداری از محیط زیست صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ محیط زیست باید از همه ظرفیت ها ممکن استفاده کرد بیان داشت : برای نگهداری محیط زیست و منابع طبیعی لازم است فرهنگ سازی لازم و کافی صورت گیرد.

باقری با اشاره به اینکه آموزش دادن به کودکان برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی امری لازم و ضروری است عنوان کرد:چنانچه به کودکان آموزش دهیم که محیط زیست را پاک نگه دارند در آینده قطعا محیط زیستی سالم و زیبا خواهیم داشت.

وی یاد آور شد: مهدکودکی های شهر هفشجان کیسه های زیادی از زباله را از منطقه گردشگری چشمه زنه جمع آوری نمودند و امید است بزرگ تر ها نیز از کودکان خود این اقدام زیبا را یاد بگیرند.

قابل ذکر است چشمه زنه یکی از مناطق گردشگری بسیار زیبا در شهر هفشجان است و هفشجان نیز در ۱۲ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۲:۲۱

26 Dec 2019