۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۳۸۸۱۲
امام جمعه موقت شهر فارسان

آمريکا و غرب مي‌گويند نبايد ايران قدرتمند شود

امام جمعه موقت شهر فارسان گفت: آمريکا و غرب مي‌گويند نبايد ايران قدرتمند شود هرکجا احساس کنند ايران داراي قدرتي شده است که مي‌تواند براي آنها دردسرساز شود در آنجا فشار را بر ايران افزايش مي‌دهد.
آمريکا و غرب مي‌گويند نبايد ايران قدرتمند شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد حسن چراغي، در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان بابيان اينکه خود را در پناه تقوا قرار دهيد، تصريح کرد: پرهيزگاري سپري است محکم و منع‌کننده که هر کس از آن برخوردار باشد، از خطرات و آسيب‌ها مصون مي‌ماند.

وي افزود: تقواي عام انجام واجبات و ترک محرمات است و اي مؤمنين، خدا عدالت دارد و اگر کار گناهي انجام دهيم بايد از عواقب آن بترسيم.

امام‌جمعه موقت شهر فارسان ضمن تبريک به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) گفت: روز ولادت حضرت فاطمه (س) به نام روز زن نام‌گذاري شده که به خاطر شخصيت الگويي ايشان براي زنان مسلمان و ديگر زنان است. جامعه‌اي که زنانش با الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) عفت و حجاب را به‌عنوان يک اصل در زندگي قرار مي‌دهند، داراي هويت مي‌شوند.

وي تصريح کرد: حجاب موضوع فرعي نيست و بي‌حجابي در حقيقت هويت ستيزي در جامعه است و به همين دليل دشمن سعي مي‌کند بي‌حجابي را توسعه دهد. اينکه فکر کنيد يک دختر ناهنجار سر يک چهارراه روسري خود را روي چوب بگذارد حرکتي کودکانه است، درست نيست و جرياني که اين اقدام را طراحي کرده لشکر جنگ نرم دشمن براي گرفتن هويت ديني از جامعه است.

حجت‌الاسلام چراغي ضمن تأکيد بر نهادينه شدن فرهنگ مقاومت، ايثار و شهادت در جامعه گفت: فرهنگ ايثار و شهادت عامل بازدارنده در مقابل افکار شوم و خصمانه دشمنان و امنيت و ثبات کشور، بازنده نگه‌داشتن ياد شهدا حوادث سال هاي اخير نشان مي دهد هر وقت دشمن و عوامل خارجي با تحريک برخي عناصر داخلي سعي در مختل کردن امنيت ايران را داشتند با ملت جان بر کف روبرو شدند و در اين مسير شهداي زيادي تقديم کرديم فرهنگ ايثار و شهادت باعث افزايش قدرت نرم جمهوري اسلامي ايران مي‌شود.
 
وي اضافه کرد: شهدا، انسان‌هاي برگزيده الهي هستند که انديشه و کردار آنان الگويي براي تمام انسان‌هاي آزاده خواهد بود و امروز نسل جوان نيازمند الگو گيري از شهيدان است.

حجت‌الاسلام چراغي به دلايل جاروجنجال آمريکا و غرب درباره ايران اشاره داشت و گفت: آمريکايي‌ها به دنبال دور کردن رژيم صهيونيستي از مرکز توجهات بين‌المللي هستند به همين دليل امريکايي‌ها شديدا بر روي ايران تمرکز پيدا کردند دوم امريکا در شرايطي قرارگرفته که سيستمهاي پدافند هوايي آن‌که در منطقه مستقر کرده است با موشک‌هاي انصارالله ناکارآمد معرفي مي‌شوند آن‌ها تصور مي‌کنند به دليل سيستمهاي موشکي ايران است که چنين بد نامي براي آن‌ها ايجادشده است در سطوح مختلف شوراي امنيت برابر رسانه ها و افکار عمومي عليه ايران جاروجنجال مي‌کنند تا ايران را وادار به عقب‌نشيني در موضوعات امنيتي بکنند.

وي بيان داشت: امريکا و غرب مي‌گويند نبايد ايران قدرتمند شود هرکجا احساس کنند ايران داراي قدرتي شده است که مي‌تواند براي آنها دردسرساز شود در آنجا فشار را بر ايران افزايش مي‌دهد.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۸:۱۸

3 Jan 2020