۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۵۸۴۲
فرماندار شهرستان شهرکرد:

نقش کليدي آموزش و پرورش در پيشگيري از اعتياد قابل مقايسه با هيچ دستگاهي نيست

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: آموزش و پرورش، به دليل نقش بي نظيري که در ساختار اجتماعي، فرهنگي و آموزشي کشور دارد، در عرصه پيشگيري از اعتياد جوانان، با هيچ دستگاه و نهادي قابل مقايسه نيست.
نقش کليدي آموزش و پرورش در پيشگيري از اعتياد قابل مقايسه با هيچ دستگاهي نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ نهاد آموزش و پرورش به عنوان پرجمعيت ترين ايستگاه تعليم و تربيت نقش موثري در زمينه پيشگيري از سوء مصرف مواد مخدر به عهده دارد بررسي ها نشان مي دهد که يکي از موفق ترين مکان ها براي اجراي اقدام هاي پيشگيري مدارس هستند.

آموزش مهارت هاي زندگي مهمترين ابزارکاهش سوء مصرف موادمخدر در بين جوانان و نوجوانان دانش آموز است

از هر دريچه اي که به پديده مواد مخدر و عوامل تاثيرگذار در کنترل عوارض ناشي از آن بنگريم، متوجه مي شويم که نقش سيستم آموزش و پرورش در حوزه پيشگيري اوليه از اعتياد، غيرقابل انکار، بي بديل و بسيار حياتي است

از ابتدای امسال طرح جامع پيشگيري از اعتياد در مدارس اجرا شد

حميد ملك پور فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار داشت: آموزش و پرورش، به دليل نقش بي نظيري كه در ساختار اجتماعي، فرهنگي و آموزشي كشور دارد، در عرصه پيشگيري از اعتياد جوانان با هيچ دستگاه ​و نهادي قابل مقايسه نيست.

وي، از اجراي طرح جامع پيشگيري از اعتياد در مدارس از ابتداي امسال خبر داد و افزود: آموزش هاي پيشگيرانه علاوه بر دانش آموزان بايد براي كارشناسان تربيتي، مديران و دبيران مدارس نيز ارائه شود.

فرماندار شهرستان شهركرد خاطر نشان كرد: خانواده ها اولين گروهي هستند كه مي توانند به كمك آموزش و پرورش بيايند زيرا خانواده ها مي توانند با ارتباط داشتن با مدرسه، مدير و مشاوره مدرسه قبل از اينكه فرزندانشان به دام اين ماده افيوني بيفتند مداخله به هنگام و سازنده اي داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۸:۲۸

1 Feb 2020