۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۳۴۸۵۲
سال گذشته صورت گرفت:

اعطاي 70 ميليون تومان تسهيلات به طرح هاي هتل سازي

معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهار محال و بختياري گفت: طي سال گذشته 70 ميليون تومان تسهيلا ت يارانه سود و کارمزد تسهيلات به طرح‌هاي هتل‌سازي اعطا گرديد.
اعطاي 70 ميليون تومان تسهيلات به طرح هاي هتل سازي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حيدر صادقي معاون گردشگري چهار محال و بختياري با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين مبلغ به صورت بلاعوض و به‌عنوان کمک‌هاي فني و اعتباري به طرح‌هاي هتل‌سازي استان ارائه شد که در نتيجه اين سرمايه‌گذاري براي ۲۵۷ نفر فرصت شغلي فراهم شد.

وی افزود: در سال جاري نيز روند پرداخت تسهيلات ادامه دارد و منابع تسهيلاتي خوبي از صندوق توسعه ملي به مبلغ مورد نياز طرح‌هايي که تکميل پرونده انجام دهند با سود ۱۰ درصد ارائه مي‌شود.

معاون گردشگري اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري عنوان کرد: تسهيلاتي از صندوق‌ کارآفريني اميد تا سقف ۱۰۰ ميليون تومان به طرح‌هاي طبيعت‌گردي و بوم‌گردي با سود ۴ درصد و بازپرداخت پنج ساله پرداخت مي‌شود.

صادقي از فعاليت ۴۲ واحد دفتر خدمات مسافرتي و گردشگري در استان خبر داد و تصريح کرد: دوره‌هاي توانمندسازي فعالان بخش گردشگري مربوط به دفاتر خدماتي و راهنمايان گردشگري در حال برگزاري است و دوره‌هاي آموزشي کوتاه‌مدت مديران توسط سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري برنامه‌ريزي شده که با همکاري بخش خصوصي برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۲:۱۷

9 Feb 2020