۰
plusresetminus
کارآفرين بسيجي ساماني گفت: به کمک خانواده در محل منزل مسکوني واقع در شهر سامان در يکي از اتاق هاي منزل پدري ام که مساحتي حدود سي و پنج مترمربع دارد، توانسته ام زمينه اشتغال مستقيم براي خودم و اشتغال غيرمستقيم براي خواهران بسيجي، را فراهم کنم و راه درآمد خانواده و امرار معاش آنان را نيز تامين نمايم.
آميزه ای از هنر و اقتصاد در دست بانوي کارآفرين ساماني/براي تحقق اقتصاد مقاومتي، بايد خانه به کارخانه تبديل شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، بانوي کارآفرين ساماني با هنر خود در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و در جهت تحقق منويات مقام معظم رهبري فعالیت خود را آغاز کرده است.

در راستاي تحقق شعار سال و و نظر به منويات رهبر فرزانه و حکيم انقلاب اسلامي، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي و تحقق بخشيدن به شعار سال۹۵ ازسوي معظم له با عنوان " اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل " و نيز رابطه اقتصاد مقاومتي و اقتصاد اسلامي و نقش خانواده ها در تفکر و عمل انقلابي ، ليلا اميري ساماني موفق شد با ايجاد و راه اندازي کارگاه توليدات تابلو فرش، وارد عرصه کارآفريني شود.

وی، با توليد تابلو فرش هاي متفاوت و ايجاد کلاس هاي آموزشي، يکي از بانوان موفق ساماني است که توانسته براي حداقل يکصد و پنجاه خواهر بسيجي کارآفريني و ايجاد اشتغال کند.

اميري، در گفت و گو با خبرنگار سامان ما گفت: نظر به توصيه ها و رهنمودهاي حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي و راهنمايي هاي مسئولين بسيج شهرستان، پيرامون مقوله اقتصاد مقاومتي و با حمايت بسيج سازندگي شهرستان سامان، مبني بر جذب مبلغ يکصد ميليون ريال تسهيلات بانکي و حمايت خانواده با آورده مبلغ يکصد ميليون ريال توانستم در ايجاد اشتغال، به اقتصاد خانواده ام و همشهريانم کمک کنم.

وي ادامه داد: در مجموع، تعداد يکصد و پنجاه نفر از خواهران بسيجي، در اين دوره از کلاس هاي آموزشي شرکت نموده اند و تاکنون ضمن موفقيت در توليد تابلوفرش توانسته اند براي خود و خانواده شان ايجاد اشتغال نمايند.

اين کارآفرين بسيجي افزود: به کمک خانواده در محل منزل مسکوني واقع در شهر سامان در يکي از اتاق هاي منزل پدري ام که مساحتي حدود سي و پنج مترمربع دارد، توانسته ام زمينه اشتغال مستقيم براي خودم و اشتغال غيرمستقيم براي خواهران بسيجي، را فراهم کنم و راه درآمد خانواده و امرار معاش آنان را نيز تامين نمايم.

اميري خاطرنشان کرد: انتظار من و تمام کساني که در اين حرفه مشغول به کار هستند، از مسئولين شهرستان سامان و استان اين است که با ايجاد بازارهاي فروش محصولات و توليدات تابلو فرش و درحرفه هاي گوناگون، در جهت عرضه و فروش اين قبيل توليدات، حمايت از توليد را در اولويت کاري خود قرار دهند و اين موضوع محقق نمي شود مگر اينکه مسئولين با تفکر انقلابي، اقدام و عمل کنند.

وي در پايان گفت: بسيج همواره به عنوان سنگردار فرامين امام خامنه اي، در راستاي خوداشتغالي و کمک به توليد داخلي و اقتصاد مقاومتي ميهن عزيز اسلامي مان، از هيچ تلاش و کوششي مضايقه نخواهد کرد و در سنگر دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي ايران تا آخر ايستاده است.

اعطاي ۵۵۵ ميليون تومان تسهيلات در راستاي اشتغالزايي در شهرستان سامان

فرمانده ناحيه بسيج شهرستان سامان در گفت و گو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه تاکنون در شهرستان سامان ۴۰ مورد تسهيلات اشتغالزايي به مبلغ ۵۵۵ ميليون تومان به بسيجيان پرداخت شده است، ابراز کرد: تسهيلات در عرصه هاي احياء و اصلاح باغات، داربستي نمودن باغات انگور، پرورش قارچ خوراکي، پرورش زنبور عسل، پرورش شتر مرغ، پرورش دام سنگين، صنايع تبديلي، اسانس گيري و صنايع دستي بوده است.

عباس رحيمي با بيان اينکه در جهت آموزش هاي فني و حرفه اي دوره هاي آموزشي براي ۱۵۰ نفر از بسيجيان برگزار شده است، بيان داشت: دوره هاي آموزشي در رشته هاي محصولات گلخانه اي، کشت زعفران، پرورش شتر مرغ، بلدرچين و مرغ بومي، پرورش قارچ و گياهان دارويي پرداخت شده است.

رحيمي با بيان اينکه در حال حاضر به تمامي افرادي که تسهيلات اقتصاد مقاومتي پرداخته شده در بازار کار فعال هستند، بيان داشت: در سال گذشته ۹۰۰ ميليون تومان تسهيلات به ۴۶ نفر پرداخت شده است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۲:۵۲

9 Jan 2020