۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۲۱۵۲۲
پیام نوروزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان:

سالی پر از عزت، اقتدار و افتخار برای هموطنان آرزومندم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیام به مناسبت نوروز 94، سالی پر از عزت و افتخار برای هموطنان آرزو کرده است.
سالی پر از عزت، اقتدار و افتخار برای هموطنان آرزومندم
به گزارش جهانبین نیوز؛ متن پیام نوروزی حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شرح ذیل منتشر شد:

بسم ا... الرحمن الرحیم
یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار،‌یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الى احسن الحال

اکنون که سال ۹۳ را به فضل و ياري خداوند متعال، درايت ولی امر مسملین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) با عزت، اقتدار و افتخار ايران اسلامي در سطح جهان پشت سرگذاشته ایم و این سال را با نام و یاد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به اتمام می رسانیم. پیشاپیش فرارسيدن بهار معطر به عطر ياس نبوي را به محضر عموم مردم شريف استان چهارمحال و بختیاری، خانواده‌هاي معزز شهداء و جانبازان سربلند و نیروهای سخت کوش نظامي و انتظامي، پاسداران و بسیجیان عزیز استان تبريك و تهنيت عرض نموده، اميدوارم سال ۹۴به لطف خداوند متعال، همت بلند خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشاركت مردم ، سالي پربار و با بركت براي رشد و تعالي کشور و بام ایران در عرصه هاي گوناگون باشد.

از خداوند متعال آرزوی سلامت و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و توفیقات روز افزون الهی، صحت و سلامتی همراه با عزت، اقتدار و افتخار برای مقام معظم رهبری و همه خدمت گزاران صدیق ایران اسلامی و هموطنان عزیز خواستارم.

مصداق حدیثی شریف مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام به مضمون" کل یوم لا یعصی الله فیه فهو یوم عید"، هر روزی که در آن معصیت خدا نشود، روز عید است. امیدوارم هر روزتان عید باشد.


انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۵۸

14 Feb 2020