۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۴۱۰۵۲
نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری:

نیمی از مشکلات اقتصادی پیش آمده نتیجه سوءمدیریت است/ مردم در نهم دی‌ماه نشان دادند از مسئولان جلوتر هستند

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: ۵۰ درصد از مسائل و مشکلات اقتصادی پیش آمده به دلیل سوءمدیریت است و همه اینها به نبود تخصص باز می‌گردد.
نیمی از مشکلات اقتصادی پیش آمده نتیجه سوءمدیریت است/ مردم در نهم دی‌ماه نشان دادند از مسئولان جلوتر هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ آیت‌الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خشکسالی‌های اخیر در کشور و در این استان اظهار کرد: مسئله آب تنها مربوط به چهارمحال و بختیاری نیست بلکه مسئله‌ای ملی، فرهنگی و... است.

وی با بیان اینکه مردم این استان برای امرار معاش به آب وابسته هستند ادامه داد: نبود آب باعث مهاجرت مردم، ایجاد حاشیه‌نشینی و مشکلات بسیاری در این راستا می‌شود.

آب‌رسانی به‌صورت سیار در روستاهای چهارمحال و بختیاری، زیبنده استان تولیدکننده آب نیست

اسلامیان یادآور شد: آب‌رسانی به‌صورت سیار در روستاهای چهارمحال و بختیاری، زیبنده استان تولیدکننده آب نیست، مردم این استان توقع زیادی ندارند و نمی‌خواهند آب را ذخیره کنند، اما باید اول اجازه دهند مردم آب موردنیازشان را برداشت کنند و بعد انتقال صورت گیرد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه برداشت بی‌رویه آب قنوات و چشمه‌های استان را خشکانده ادامه داد: ما نمی‌توانیم این را بپذیریم که مردمی را که نان‌شان را از آب تامین می‌کند از این نعمت محروم کنند تا آب برای آبیاری چمن‌های استان دیگر برود.

اسلامیان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته درخصوص آب و بازدید‌های به عمل آمده در این راستا تاکید کرد: به‌عنوان نماینده مجلس خبرگان برای حمایت از حقوق مردم استان اعلام آمادگی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی وظیفه دارد امکانات مورد نیاز مردم را تامین کند بیان داشت: این وظیفه‌ای دینی و ملی است و در بحث آب هم مسئولان باید اقدامات لازم را انجام دهند و خواسته‌های به حق و منطقی مردم را پاسخگو باشند.

تبلیغات انتخاباتی در طراز انقلاب نیست

اسلامیان به طرح مطالبات در مجلس خبرگان رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری صورت گرفته و در همین راستا هیئت اندیشه‌ورز متشکل از کمیسیون‌هایی راه‌اندازی ش، در این مدت مطالبات اقتصادی عنوان شده که امید است مسئولان به پیشنهادات نمایندگان جامه عمل بپوشانند.

وی با انتقاد از شعارهای توخالی و پر زرق و برق نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد: متاسفانه تبلیغات انتخاباتی ما در طراز انقلاب نیستند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: در قانون اساسی این موضوع مطرح شده است که اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی می‌دهند باید منبع هزینه آن را نیز تامین کنند و اگر اینچنین نباشد شورای نگهبان آن را رد می‌کند، رد برخی از طرح‌ها با این منطق است و هیچ قصد و غرضی پشت آن نیست.

اسلامیان رهبری با انتقاد از برخی از نمایندگان امضاکننده استیضاح وزیر که امضای خود را پس می‌گیرند تصریح کرد: این مجلسی است که متاسفانه برخی از نمایندگان آن بدون هیچ تخصصی وارد آن شده‌اند.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد از مسائل و مشکلات اقتصادی پیش آمده به دلیل سوءمدیریت است و همه اینها به نبود تخصص باز می‌گردد.

در حوادث سال ۸۸ دیدیم که دشمن شوخی ندارد

اسلامیان با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه‌ای که در این استان وجود دارد اضافه کرد: مردمان چهارمحال و بختیاری مردمانی با معرفت هستند و با وجود فقر و سختی معیشت اما باز هم پشت سر ولی‌فقیه‌شان ایستاده‌اند که مسئولان باید از آن‌ها یاد بگیرند.

وی با اشاره به نهم دی‌ماه و هفته بصیرت بیان داشت: رسانه‌ها برای ایجاد بصیرت باید تدریجی عمل کنند و حواسشان باشد در مقابل فکری را در جامعه پمپاژ می‌کنند باید در محضر خدا پاسخگو باشند.

اسلامیان اضافه کرد: در حوادث سال ۸۸ دیدیم که دشمن شوخی ندارد و می‌خواهد ایمان مردم را هدف بگیرد، اما در حماسه ۹ دی مردم نشان دادند از مسئولین جلوتر هستند و این مردم بودند که بصیرت را به مسئولان منتقل کردند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۲:۱۵

28 Dec 2019