۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۲۷۰۱۲

آقاي رييس جمهور، کمي سعه صدر...

از رئيس محترم جمهور کشورمان مي خواهيم پيش از بيش سعه صدر داشته و با رعايت شعار سال به قانون پايبند باشد.
آقاي رييس جمهور، کمي سعه صدر...
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ جناب آقاي دکتر روحاني رييس جمهور محترم کشورمان، اين روزها دست به هر اقدامي مي زند که اعمال و انصارش تأييد صلاحيت شود و به هر نحو ممکن به مجلس شوراي اسلامي ورود پيدا کند.

يادم مي آيد زماني که در حال مناظره با رقباي خود در عرصه انتخابات رياست جمهوري بوده، عنوان کرد: من سرهنگ نيستم، بنده حقوق دادن هستم، قصد ندارم مثل بقيه گاز انبري کار کنم ولي باگذشت دو سال و اندي که از دوران رياست، چيزي غير از خلاف عمل کردن همين حرفهايش نبوده است.

به راستي مجلس چقدر بايد اهميت داشته باشد که آقاي رئيس جمهور آسمان را به زمين مي چسباند تا افراد مورد نظرش تأييد و به مجلس راه پيدا کنند؟

چرا آقاي رييس جمهور قصد دارد در اين زمان که کشور نياز به آرامش و همدلي دارد ايجاد حاشيه کند؟

خدمت رهبر معظم انقلاب رسيده و از نحوه برخورد شوراي نگهبان گلايه کرد، در جمع استانداران و فرمانداران کشور شوراي نگهبان را با ادبياتي تند و به باد انتقاد گرفت، از همه مهمتر قبل از ثبت نام نامزدهاي مجلس دائم تکرار مي کرد که شوراي نگهبان نبايد سليقه اي عمل کند و بايد اجازه بدهد تمام صلايق به مجلس ورود پيدا کنند.

شعار سال که رهبر معظم انقلاب فرمودند. را چه کسي بايد عمل کند؟ مگر نه اين است که آقاي رئيس جمهور در رأس دولت بايد پايبند به توابع و فرامين و دستورات رهبرانقلاب و مقيد به رعايت شعار سال باشد؟

شايد رئيس جمهور مي خواهد با فرافکني و هدايت کردن فضا به سمت داخل و فشار بر شوراي نگهبان ملت را از نتيجه برجام و نقايص آن منحرف کند.

آقاي رييس جمهور! اين ملت همان ملتي است که به قول خودتان هميشه در صحنه بوده و بصيرت نافصشان نگذاشته انقلاب صدمه ببيند.

پس خودتان را خسته نکنيد وبگذاريد شوراي محترم نگهبان کار خود را انجام بدهند هر چند که چه شما بگويد و چه نگوييد تأثيري نخواهد داشت و يقين بدانيد که عدالت شوراي نگهبان اقتضا نمي کند که با جو سازي ها تحت تأثير قرار گيرد.

به راستي اگر حقوق دان هستيد آيا نمي دانيد دخالت در کار نهادهايي که زير مجموعه شما نيستند کار چندان موجه عقل پسندي نيست؟

چه اسرار داريد شوراي محترم نگهبان با اين جو سازيها در فضاي کنون جامعه زير سوال برود؟
مگر آيت الله جنتي در ورود اصلاح طلبان و يا اصولگرايان به مجلس کجا زيع نفع خواهند بود؟ چطور امکان دارد مردم بصير ايران باور کنند همين آيت الله جنتي که شاهد اعدام فرزندش بود خم به ابرو نياورد ولي الآن به خاطر دنياي ديگران عدالت و آخرت خود را خراب کند .

مگر فلسفه ي تشکيل و وجود شوراي نگهبان چيزي غير از جلوگيري از تصويب قوانين خلاف شرع بوده است. پس چرا آدم عاقل مي داند عدالت شوراي نگهبان معرض و مبرم است .

در پايان از شما رئيس محترم جمهور مي خواهيم پيش از بيش سعه صدر داشته و با رعايت شعار سال پايبند باشيد، باشد که همه در پيشگاه حضرت حق و خون شهداي عزيز انقلابمان در آخرت روسفيد بمانيم .

انتهاي ياداشت1020ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۲:۳۵

6 Jan 2020