۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۲۹۰۹۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قمربنی هاشم(ع):

قدس مسئله اصلی جهان اسلام و خط قرمز مسلمانان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: روز قدس، روز عزت مستضعفین و مظلومان و هشداری به ابرقدرتهای جهان است، که دیگر زورگویی و ظلم و ستم در این دنیا خریداری ندارد.
قدس مسئله اصلی جهان اسلام و خط قرمز مسلمانان
حجت الاسلام کریم سرافراز مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قمربنی هاشم(ع)چهارمحال و بختیاری، در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز، با اشاره به نام گذاری روز قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره)، در ماه رمضان سال ۱۳۵۸،گفت: امام خمینی رحمه الله علیه این روز را روز قدس و روز حیات اسلام نامگذاری کردند.

وی، به حضور میلیونی مسلمانان و آزادی خواهان در اقصی نقاط جهان در روز قدس اشاره و افزود: در روز جهانی قدس، مسلمانان جهان با سردادن شعار های کوبنده؛ " مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، " یاایها المسلمون اتحدوا اتحدوا"، خواستار آزادی قدس عزیز از چنگال رژیم کودک کش و اشغالگر صهیونیستی می شوند.

سرافراز، با بیان اینکه روز قدس مبارزه با ظلم و ستم و استکبار را در بین امت های مظلوم نهادینه کرد، خاطرنشان کرد: روز قدس، از فراموش شدن ملت مظلوم فلسطین در اذهان جهانیان پیشگیری و توجه آزادیخواهان دنیا را به این مسئله مهم معطوف ساخت.

وی تصریح کرد: انتفاضه فلسطین و بازگشت عزت به جهان اسلام از برکات روز جهانی قدس است؛ هرچند برخی از حکام کشورهای اسلامی خیانت می کنند و در حال عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر قدس هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع)، با بیان اینکه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان و آزادیخواهان در اکثر کشورهای دنیا این روز را گرامی می دارند و از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار می کنند، گفت: روز قدس در بسیاری از کشورهای دنیا اعم از اسلامی و غیراسلامی و حتی اروپایی جلوه کرده و یکی از افتخارات انقلاب اسلامی ایران است.

وی روز قدس را پایه اساس حمایت از مظلومین در دنیا بنیان بیان و اظهار کرد: روز قدس، روز عزت مستضعفین و مظلومان و هشداری به ابرقدرتهای جهان است، که دیگر زورگویی و ظلم و ستم در این دنیا خریداری ندارد.

سرافراز، با اشاره به برپایی تظاهرات میلیونی در ایران اسلامی و سایر کشورها برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در روز قدس، حضور پرشور در این آئین فراملی را باعث تقویت جبهه مقاومت و اوج گرفتن انتفاضه در سراسر سرزمین های اشغالی دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت راهپیمایی روز قدس نیز اشاره و افزود: ملت بزرگ ما در روز قدس با حضور یكپارچه فریاد رساى خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان مى‏رساند.

وی، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را لبیک به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و با دعوت از هم استانی های عزیز و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، اظهار کرد: بسیجیان و پاسداران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز دوشادوش اقشار مختلف مردم غیور استان در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت می کنند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۵:۴۳

10 Jan 2020