۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۲۲۰۶۲
نماينده ولي فقيه استان چهارمحال و بختياري در ديدار با چند تن از خانواده شهداي شهر بن:

شهدا سربازان واقعي امام عصر عجل الله تعالي فرجه بودند

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد در ديدار با چند تن از خانواده شهداي شهر بن گفت: وظيفه اصلي ما اين است که ادامه دهنده راه شهدا باشيم.
شهدا سربازان واقعي امام عصر عجل الله تعالي فرجه بودند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر، نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري در سفر خود به شهرستان بن با خانواده شهيدان کريمي ديدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام گفت: شهدا جايگاهشان ويژه است و به هر ميزان که از مزاياي خاصي در اين دنيا برخوردار باشند، ويژگي آنها مضاعف مي شود.

وي افزود: شهدا توفيق شاگردي در مکتب امام صادق عليه السلام داشته و سربازان واقعي امام عصر عجل الله تعالي فرجه بودند.

نکونام تصريح کرد: شهيداني که هم در کسوت روحانيت بوده و توفيق پيدا کرده اند سرباز عملي امام عصر عجل الله تعالي فرجه باشند و در جهت ايثار و شهادت قدم بردارند نمونه اي کامل براي الگو گيري هستند.

وي اظهار داشت: خانواده هاي شهدا تاثير پذيرفته مرام شهدا هستند و غير از اين هم انتظار نمي رود زيرا که در اين خانواده پرورش يافته اند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد خاطر نشان کرد: خانواده هاي شهدا ويژگي دارند که در اين مرام ثبات دارند و يک لحظه تزلزل در آنها راه پيدا نکرده است و اين ثبات قدم را هم به همه بخشيده اند.

حجت الاسلام والمسلمين با اشاره به فرمايش امام راحل "شهدا چشم و چراغ ملت هستند" گفت: ديدار با خانواده هاي شهدا گوشه اي از وظيفه ما است و عمده وظيفه ما اين است که ادامه دهنده راه آنها باشيم.

گفتني است: امام جمعه، فرماندار، رييس بنياد شهيد و امورايثاگران شهرستان بن، معاون توسعه و رييس دفتر مديرکل بنياد شهيد و تعدادي از مسئولين شهرستاني، نماينده ولي فقيه د راستان را همراهي مي کردند.

به گزارش زنگ خبر، روحاني شهيد خداداد کريمي در تاريخ ۴ اسفند ۶۰ در منطقه چزابه و روحاني شهيد عليرضا کريمي در تاريخ ۲۴ اسفند ۶۴ در عمليات والفجر۸ به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۵:۰۷

28 Dec 2019