۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۰۳۳۲
سرمربي تيم شاهين لردگان:

شاهين لردگان نیازمند نگاه ویژه مسئولین است

سرمربي تيم شاهين لردگان گفت: تعداد محدودي از مسئولين شهرستان، ورزش رو پيگيري مي کنند و بقيه هم ميز و صندلي را، نماينده مردم لردگان در مجلس و فرماندار شهرستان مي توانند مشکلات تيم شاهين را رفع کنند و پيگير پخش مستقيم اين بازي از شبکه استان باشند.
شاهين لردگان نیازمند نگاه ویژه مسئولین است
محسن لايقي، سرمربي تيم شاهين لردگان قبل از بازي حساس جام حذفي با تيم ليگ برتر نساجي در مازندران در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: تيم شاهين لردگان متشکل از جوانان بومي شهرستان لردگان با ميانگين رده سني زير 21 سال است.

وي افزود: وقتي تا اعزام تيم به مسابقه حساس با نساجي مازندران نمانده است و آمادگي کامل داريم تا در يک بازي جوانمردانه با يک تيم قدرتمند با بازيکنان نامي(نساجي)  خودمان را نشان دهيم.
 
سرمربي تيم شاهين لردگان در ادامه گفت:  تيم شاهين تيمي کاملاً مردمي است که بيشتر از جانب هوادارن قديمي حمايت مي شوند.

وي ضمن، تشکر از بخشدار و شهردار لردگان و همچنين مجيد جليل نماينده سابق اين شهرستان که قول مساعدت براي کمک دادند افزود: متاسفانه طي تماس هاي متعددي که با نماينده محترم در مجلس شوراي اسلامي گرفتيم نتوانستيم با ايشان صحبت کنيم و رد تماس دادن.
 
لايقي گفت: تيم نساجي امسال نزديک 2 ميليارد هزينه کرده اما شاهين لردگان پول آب معدني هم ندارد و بقول غلام پيرواني تقابل تفنگ ژه‌سه و تيربار و آرپيجي... .
 
وي گفت: در مقابل تيم نساجي قطعأ بازي بزرگ و حساسي را پيش روي داريم، با تمام وجود بازي مي کنيم اگه دوندگي بچه ها خوب باشد مي توانيم تا حدودي ارتباط خط هافبک و فوروارد رو از کار بيندازيم.
 
سرمربي تيم شاهين لردگان بيان داشت: تاکنون تيم ما چهار تا پنج بازيکن ۱۶ساله دارد که فيکس بازي مي کنند و به همه ي بچه هاي تيم اعتقاد دارم.
 
وي گفت: در مرحله اول با باقر شهر تهران بازي داشتيم که انصراف دادند و مرحله بعدي با خوش شانسي استراحت خورديم الانم با نساجي بازي داريم، تيم شاهين بايک تيم قدرتمند و با تجربه بازي دارد، ما هم در ضدحملات برنامه داريم و دنبال يک نتيجه آبرومندانه هستيم، شهرستان لردگان حقش بيش از اينهاست به اميد موفقيت وشکوفا شدن استعدادهاي جوانان لردگاني.
 
لايقي درخصوص پخش مستقيم بازي از شبکه استان گفت: وظيفه مسئولين شهرستان است که  رايزني و تلاش کنند براي احقاق حق همشهريان و معرفي استعدادها و همانطور که نساجي قرار است اين بازي را بصورت پخش مستقيم از شبکه استاني مازندران پخش کند بايد ما هم چنين حق و اختياري داشته باشيم.
 
سرمربي تيم شاهين لردگان در پايان گفت: مسئولين شهرستان لردگان مي بايست به ورزش نگاه ويژه اي داشته باشند در شهر ستان لردگان تعداد محدودي مسئول،  ورزش رو پيگيري مي کنند و بقيه هم ميز وصندلي رو... نماينده محترم در مجلس و فرماندار شهرستان مي توانند با رايزني مشکل رو رفع کنند اگه مايل باشند.
 
انتهاي پيام1026ج /630ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۰:۵۶

27 Dec 2019