۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۷۳۸۲
در ده ماهه سال جاری:

تعداد فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ده ماهه امسال ۱۶ مورد فوتی به دلیل غرق‌شدگی به مراجع پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری ارجاع داده شد که همگی مرد بودند.
تعداد فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت
به گزارش جهانبین نیوز؛ منصور فیروزبخت، مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از تعداد كل مراجعين نزاع در ده ماهه گذشته سال ۹۴ یک هزار و ۷۹۵ نفر زن و ۵ هزار و ۲۸۹ نفر مرد بوده‌اند.

وی با بیان اینکه اين در حالي است كه در ده ماهه مشابه در سال ۹۳ تعداد ۹ هزار و ۷۲ نفر به دلیل نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان مراجعه کرده‌اند افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۲۰۴ نفر زن و ۶ هزار و ۸۶۸ نفر مرد بوده‌اند.

تعداد غرق‌شدگان در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

به گزارش جهانبین نیوز؛ منصور فیروزبخت مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری؛ اظهار کرد: طی ده ماهه امسال ۱۶ مورد فوتی به دلیل غرق‌شدگی به مراجع پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری ارجاع داده شد که همگی مرد بودند.

وی ادامه داد: مرگ ناشی از غرق‌شدگی در این مدت نسبت به مدت مشابه ۶.۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی اضافه کرد: درنه ماهه اول امسال ۵ مورد فوتی که دو زن و سه مرد هستند به دلیل برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری ارجاع شده که نسبت به مدت مشابه در سال ۹۳ (سه مورد) رشد داشته است.

آمار فوتی‌های ناشی از گازگرفتگی در چهار محال وبختیاری کاهش یافت

به گزارش جهانبین نیوز؛ منصور فیروزبخت مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در ده ماهه سال گذشته سال ۹۴، سه مورد که همگی مردم بودند در اثر گازگرفتگی فوت شده و به این اداره کل ارجاع داده شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هفت مورد (سه زن و چهار مرد) کاهش یافته است.

این مسئول یادآور شد: همچنین در این مدت یک مورد فوتی (یک زن) در اثر سوختگی به دلیل سوختگی به مرکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (دو مورد) کاهش یافته است.

آمار پرونده‌های مختومه در کمیسون‌های پزشکی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش جهانبین نیوز؛ منصور فیروزبخت مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در ده ماهه گذشته امسال تعداد پرونده‌های به نتیجه رسیده در کمیسیون‌های پزشکی قانونی استان ۲۳۲ مورد بوده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۳ چهار درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: این درحالی است که از کل پرونده‌های به نتیجه رسیده دراین مدت، ۱۳۶ مورد رسیدگی به پرونده‌های پزشکی قانونی، ۳۲ مورد رسیدگی به پرونده‌های قصور پزشکی و ۶۴ مورد پرونده‌های مرتبط با موضوعات روانپزشکی قانونی بوده است.

این مسئول ادامه داد: از پرونده‌های رسیدگی شده مرتبط با قصور پزشکی ۲۳ مورد تبرئه و ۹ مورد محکوم اعلام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل موارد تبرئه شده رشد قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۱:۵۸

29 Dec 2019