۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۸۴۵۲

برگزاري يادواره شهدا هم پيمان شدن با شهيدان است

امام جمعه هفشجان گفت: شما مردم با شرکت خود در مراسمات يادواره شهدان در واقع با آن ها هم پيمان شده ايد.
برگزاري يادواره شهدا هم پيمان شدن با شهيدان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين سيد حسن جلالي امام جمعه هفشجان عصر امروز در مراسم يادواره شهداي شهر هفشجان اظهار کرد: شهيدان انسان هاي وارسته اي که با شجاعت و دلاورمردي خود، فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه نهادينه کردند و تا آخرين نفس به دفاع از ميهن اسلامي پرداختند و امنيت و آرامش کنوني کشور مرهون و وامدار فداکاري آنها است..

وي تصريح کرد: شهادت در فرهنگ اسلامي جايگاه والايي دارد و خداوند بارها در قرآن به اين موضوع اشاره کرده است. مرور شجاعت و رشادت دلاورمرداني که با تکيه بر مفاهيم والاي جهاد و شهادت به رسالت خويش عمل کرده و در هشت سال دفاع مقدس الفباي جوانمردي، ايثار و عدالت را با نثار جان خويش و صف آرايي در برابر دشمن معنا بخشيدند و بدين ترتيب تا آخرين نفس از کيان ميهن دفاع و پاسداري کردند مي تواند به نهادينه شدن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه کمک کند.

حجت السلام جلالي ادامه داد: ايثارگراني که امنيت و آرامش کنوني کشور مرهون و وامدار فداکاري آنها است و اينک در سالروز تشکيل بنياد شهيد و روز بزرگداشت شهدا فرصتي مغتنم براي مهرورزي و تکريم شهيدان و ايثارگران به وجود آمده است.

وي اذعان داشت: آناني که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن در برابر تجاوز بيگانگان ايستادند و با لبيک به دعوت پير و مراد خويش به مصاف دشمن رفتند و حماسه هايي جاودان خلق کردند.

جلالي با اشاره به اينکه فرايند نظام مقدس جمهوري اسلامي از سال ۴۲ تا قيام جهاني يک روندي است که نياز به ايثارگري دارد اظهار کرد: در اين برهه فرزندان شما وظيفه خود را به خوبي انجام داده اند و تاي پاي شهادت هم ايستادند.

وي در پايان امنيت کنوني جامعه را مديون حماسه سازي هاي شهيدان دانست و در اين ارتباط بيان داشت: با توجه به ايجاد توطئه هاي فرهنگي و سياسي به وسيله دشمن، ترويج روحيه مجاهد پروري و فرهنگ ايثار يک اصل خواهد بود.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۵:۰۲

1 Jan 2020