۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۳۵۹۳۲
به‌مناسبت هفته دولت انجام شد

عطرافشاني قبور مطهر شهداي لردگان+ تصاویر

به مناسبت هفته دولت مزار شهداي لردگان با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا غبارروبي و از خانواده شهيد دولت در لردگان سرکشي بعمل آمد.
عطرافشاني قبور مطهر شهداي لردگان+ تصاویر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ همزمان با ايام شهادت شهيدان باهنر و رجايي و شروع هفته دولت گلزار شهداي شهر لردگان با حضور مسئولين ادارات و سازمان‌هاي شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام جهانگير عکاشه نماينده ولي فقيه در جهاد کشاورزي در اين مراسم با اشاره به آغاز هفته دولت اظهار داشت: اميدواريم بتوانيم در سايه شهدا که از بدو انقلاب تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي شده در جهت حل مشکلات و در جهت رسيدن به آرمان‌هاي‌ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و همچنين تحقق اهداف عاليه که حضرت امام خميني (ره) ترسيم کرده بودند قدم بر داريم.

وي افزود: امروز به مناسبت هفته دولت، در مزار مطهر شهدا حضور پيدا کرديم که هم از معنويت اين شهدا استفاده کنيم و هم بار ديگر با شهدا انقلاب اسلامي و شهداي هفته دولت و امام شهدا عهد و پيمان ببنديم.

نماينده ولي فقيه در جهاد کشاورزي در پايان افزود: اميدواريم بتوانيم ادامه‌دهنده راه شهدا و امام شهدا باشيم چراکه دولت و دولت مردان در خط مقدم اجرا و کارهاي عمراني هستند، ما نيز در شهرستان لردگان خدمتگزار مردم و خانواده معظم شهدا هستيم.

مسؤلين و کارمندان ادارات شهرستان لردگان با قرائت فاتحه، به روح پرفتوح شهداء درود فرستادند و با آرمان هاي بلند حضرت امام راحل، مقام معظم رهبري و اين کبوتران خونين بال تجديد ميثاق کردند.

گفتني است به مناسبت هفته دولت با حضور امام جمعه لردگان و جمعي از مسؤولان شهرستاني از تنها خانواده شهيد دولت شهيد «رهام رحيمي» سرکشي بعمل آمد.












 
انتهاي پيام1026ج/630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۰:۴۷

26 Dec 2019