۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
کد مطلب : ۴۰۹۷۲
در چهارمحال و بختیاری :

اجرای برنامه‌های آموزشی برای حفاظت کیفی از منابع آب

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: آموزش جوامع محلی با همکاری دستگاه‌های عضو شورای حفاظت کیفی زاینده رود، برای صیانت و حفاظت از منابع آبی انجام می‌شود.
اجرای برنامه‌های آموزشی برای حفاظت کیفی از منابع آب
  شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  با توجه به اینکه مشکل آلودگی منابع آب بیش از مشکل کمبود آب به چشم می‌آید، گفت: در سی و سومین جلسه مخاطرات زیست محیطی استان اقدامات لازم جهت حفاظت کیفی منابع آبی استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: آلوده کردن منابع آب به راحتی انجام می‌شود اما باید بدانیم که پاک کردن آن به مراتب دشوارتر است، بنابراین اقشار مختلف جامعه، سازمان‌ها و واحدهای آلوده کننده، باید بدانند که با وجود کمبود آب، علاوه بر مشکلات کمی آب، سبب بروز مشکلات کیفی برای منابع آب نیز می‌شوند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این جلسه مقرر گردید جهت نهادینه سازی فرهنگ مدیریت بهداشتی و اصولی پسماند و تنویر افکار عمومی در راستای جلوگیری از آلودگی منابع آبی استان بالاخص حوضه سرشاخه های رودخانه های کارون و زاینده رود، اداره کل آموزش و پرورش استان و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با همکاری دهیاران مربوطه نسبت به آموزش همه جانبه در این زمینه اقدام و گزارش آن در این شورا ارائه خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکی از راه های حفاظت از کیفیت منابع آب و محیط زیست آموزش و فرهنگسازی در جامعه می باشد که باید این مهم با همکاری دستگاه های مسئول و مردم شریف استان انجام شود.

احمدی در پایان با قدردانی از دستگاه قضا در رابطه با موضوع صیانت از منابع آب و تسریع امور در برخورد با عوامل آلاینده، کارها با قوت بیشتری انجام و نیز پایش مستمر منابع آبی استان و جلوگیری از آلودگی آن به طور جدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۹:۲۶

29 Dec 2019