۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۲۹۹۰۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد:

برجام نَه تهدیدی را دربرداشت و نَه عزّتی برای کشور آورد/ آمریکایی‌ها می‌دانند شاه‌رگ حیاتشان در تیر رس موشک‌های ایران اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: برجام نَه تهدیدی را در برداشت و نَه عزّتی برای کشور آورد، بلکه بسیاری از داشته هایمان راهم از ما گرفت.
برجام نَه تهدیدی را دربرداشت و نَه عزّتی برای کشور آورد/ آمریکایی‌ها می‌دانند شاه‌رگ حیاتشان در تیر رس موشک‌های ایران اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه های امروز نماز جمعه شهرکرد با تاکید مجدد بر این که نباید به آمرکایی ها دل خوش کرد گفت: کسانی که به آمریکایی‌ها دل خوش می کنند باید از گذشته و حوادثی که در گذشته رخ داده است عبرت بگیرند و بدانند که آمریکایی ها هیچ گاه چهره صادقانه به ملت ایران نشان نداده اند و همیشه با حیله و مکر در مقام به ذلت کشاندن ملت ایران و استعمار و غارت اموالشان بوده اند.

وی تصریح کرد: اگر امروز نیز رهبر معظم انقلاب با حساسیت و لحن شفاف و صریح نسبت به مسئله مذاکرات و برجام سخن می گویند همه برای آن است که چهره واقعی آمریکایی‌ها برای همگان روشن شود اما متاسفانه علی رغم این که رهبری معظم انقلاب در مقام آن هستند که چهره واقعی و غیر قابل اعتماد آمریکایی ها را به ملت بشناسانند که به لطف الهی ملت هوشیار است و می شناسند اما یک عده همچنان در مقام بزک‌کردن چهره آمریکایی ها هستند.

نکونام با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف، برجام را فاقد هرگونه دستاورد برای ملت ایران خواند و تاکیدکرد: همه می دانند که برجام برای ما هیچ چیز نداشت و آن چه که از ما گرفتن به مراتب بیشتر از آن چه بود که به ما دادند.

وی خاطر نشان کرذ: همیشه یکی از دستاوردهای برجام را اثبات نداشتن سلاح های هسته ای ایران عنوان می کردند اما آمریکاها بعد از برجام نیز دست از این مواضع خصمانه خود برنداشته اند و همچنان بر این طبل می کوبند که جمهوری اسلامی ایران به دنبال سلاح هسته ای است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که چهره واقعی آمریکایی ها در این مذاکرات برای همگان آشکار شد افزود: برجام و مذاکرات برای آن بود که تحریم ها یک جا و یک باره برداشته شود نه به تدریج نه تنها یک جا برداشته نشد بلکه در تدریج هم خبری نیست.

وی با اشاره به این که مگر ما در عمل به تعهدات خود در برجام به تدریج عمل کردیم تصریح کرد: ما به تعهدات خودمان در برجام و همه آن چه را که قول داده بودیم بلافاصله عمل کردیم اما آن ها عمل نکردند و حال می گویند آینده ممکن است به آن ها عمل شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خطاب به مسئولان و دولتمردان تاکیدکرد: چرا باز ما می‌گوییم برجام برای ما عزت آورده است؟ کدام عزت؟ چرا حقایق را برای مردم درست و شفاف بیان نمی کنید و حتی فرمایشات حضرت آقا را هم گاهی توجیه می کنید و سمت و سوی دیگری به آن می دهید؟

نکونام با تاکید بر این که خطاب اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری در مسئله مذاکرات آمریکایی ها هستند تصریح کرد: آن کسانی که خلاف مقام معظم رهبری سخن می گویند باید بدانند که وقتی رهبری چهره آمریکا را که یک واقعیت مثل روز روشن است و همه این واقعیت را می بینند برای همگان ترسیم می کنند و حتی آن کسانی هم که می خواند با ما کار اقتصادی و تجاری انجام بدهند از آمریکا می ترسند زیرا آمریکایی ها تهدیدشان می کنند باید حقایق را شفاف برای مردم بگویند.

وی با انتقاد از کسانی که می گویند برجام برای ما عزت آورد و تهدید را از سر ملت ایران برداشت تصریح کرد: کدام تهدید؟ آیا واقعا مذاکرات تهدید را از سر ما برداشت؟ این‌ها نهایت صحبت از فصل هفت می‌کنند! این‌ها مگر جرات می کردند که به ملت ایران حمله کنند؟ آمریکایی‌ها می‌دانند شاه‌رگ حیاتشان در تیر رس موشک‌های ایران اسلامی است.

نکونام گفت: اگر چه آمریکایی ها تهدید به حمله می کنند اما این تهدید توخالی است و این تهدیدهای توخالی هرگز دل ملت ایران را خالی نکرده و نخواهد کرد.

وی تاکیدکرد: برجام نَه تهدیدی را برداشت و نَه عزّتی برای کشور آورد، بلکه بسیار از آن چه که داشتیم را هم از ما گرفت.

امام جمعه شهرکرد گفت: انتظار آن است که آقایان به این نتیجه مشخص تن بدهند و به اقتصاد مقاومتی روی بیاورند.

وی افزود: انتظار بی جایی هم نیست بلکه انتظار درست و به حقی است باید مراقب بود؛ آمریکا تهدید است، همیشه آمریکا را به عنوان تهدید باید بشناسیم و روی پای خودمان بایستیم.

نکونام اشرافیت خطر بزرگی برای انقلاب و اسلام دانست و گفت: مقام معظم رهبری و مسؤولان دلسوز نسبت به حقوق‌های بادآورده و نجومی حساسیت فراوانی دارند زیرا این اشرافیت در کشور باعث ایجاد شکاف و منجر به آسیب دیدن بدنه نظام اسلامی خواهد شد بنابراین باید دست اندرکاران رسیدگی به این موضوع‌ها را با جدیت کار کنند و چهره افرادی که در این وادی افتاده‌اند روشن شود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۰:۱۶

26 Dec 2019