۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۸۱۸۲
رئيس آموزش و پرورش شهرستان بروجن:

مشکل سيستمي در ثبت نام کنکور/سوابق تحصيلي کليه دانش آموزان بروجني ارسال شده/دواطلبان نگران نباشند

رئيس آموزش و پرورش شهرستان بروجن ضمن بيان اين که سوابق تحصيلي کليه دانش آموزان به سازمان سنجش ارسال شده است، گفت: سيستم سازمان سنجش بايستي به روزساني شود تا ثبت نام متقاضيان انجام شود.
مشکل سيستمي در ثبت نام کنکور/سوابق تحصيلي کليه دانش آموزان بروجني ارسال شده/دواطلبان نگران نباشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، برخي از مخاطبان در پيام هايي مشابه نوشتند: چرا آموزش و پرورش شهرستان بروجن اطلاعات سوابق تحصيلي دانش آموزان در حال تحصيل مقطع پيش دانشگاهي که الان مشغول به تحصيل هستند و مي خواهند جهت کنکور سراسري ثبت نام نمايند را به سازمان سنجش ارسال نکرده است و تمامي دانش آموزاني که امسال در مقطع پيش دانشگاهي هستند را جهت ثبت نام کنکور سراسري سرگران کرده است چرا که هنگامي که براي ثبت نام وارد سيستم سازمان سنجش مي شوند سيستم خطا مي دهد که اطلاعات سوابق تحصيلي شما از سوي آموزش و پرورش براي سازمان سنجش ارسال نشده است و الان ۳ روز است که کنکور ثبت نام مي شود.

مشکل سيستمي در ثبت نام کنکور/سوابق تحصيلي کليه دانش آموزان ارسال شده است

رئيس آموزش و پرورش شهرستان بروجن در همين خصوص به کلار، گفت: اين يک مشکل سيستمي است و سيستم سازمان سنجش بايستي به روزساني شود تا ثبت نام متقاضيان انجام شود.

علي رسولي در ادامه ضمن بيان اين که از روز گذشته پيگير اين مشکل هستيم، گفت: قول مساعد داده شده که امروز صبح اين مشکل حل شود.

وي به اشاره به اين که ثبت نام تعدادي از متقاضيان در سيستم انجام شده، گفت: سوابق کليه دانش آوزان شهرستان بروجن به سيستم سازمان سنجش ارسال شده است.

فرصت ثبت نام تا هشتم بهمن ماه/دواطلبان نگران نباشند

رئيس آموزش و پرورش شهرستان بروجن با اشاره به اين که تعدادي در ثبت نام مشکل دارند، گفت: شرکت پشتيبان بايستي به روز رساني شود.

رسولي با بيان اين که متقاضيان تا هشتم بهمن براي ثبت نام فرصت دارند، اضافه کرد: داوطلبان نگران نباشند؛ آموزش و پرورش پيگير اين مشکل از سازمان سنجش و شرکت پشتيبان است تا مشکل رفع شود.

وي در ادامه گفت: تعداد قابل توجهي از داوطلبان براي کنکور ثبت نام کرده اند و يکي از مدارس اعلام کرده که براي ثبت نام با مشکل مواجه شده است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۲:۳۶

2 Jan 2020