۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۱۱۵۲
خطيب نماز جمعه بروجن:

پروژه هاي انتقال آب بن-بروجن و سبزه کوه براي مردم هيچ تفاوتي ندارد/حرف ما در روز عاشورا به قوت خود باقي است

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که براي مردم اين شهرستان هيچ تفاوتي بين انتقال آب سبزه کوه و بن- بروجن وجود ندارد، گفت: بعضي ها بحث انتقال آب بن-بروجن را مهم و انتقال آب سبزه کوه را ضعيف جلوه مي دهند.
پروژه هاي انتقال آب بن-بروجن و سبزه کوه براي مردم هيچ تفاوتي ندارد/حرف ما در روز عاشورا به قوت خود باقي است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر پس از اقامه نماز جمعه اين هفته شهر بروجن، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بدانند که ما با دولت اختلاف نداريم و دولت را از خودمان مي دانيم.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که دولت با راي مردم و برخاسته از ملت به ميدان آمده است، گفت: دولت مورد حمايت مقام معظم رهبري و تمام نيروهاي انقلابي و مومن است.

وي، با بيان اين که به دولت انتقاداتي هم داريم و همانند اعضاي يک خانواده مطرح مي کنيم، افزود: ارکان دولت مثل استاندار استان و فرماندار هم جزء فرزندان انقلاب و نظام مي دانيم که براي رشد و آباداني تلاش مي کنند.

سعادت فر با اشاره به تلاش هاي نماينده مردم بروجن در مجلس، افزود: معتقديم مردم بايستي مطالبات خود را به صورت محترمانه ولي جدي مطرح نمايند.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که وقتي ما مطالبه اي را مطرح مي کنيم قدرت چانه زني مسئولين هم بالا مي رود، افزود: يکي از اهداف ما حمايت از مسئولين است تا بتوانند قدرت چانه زني خود را بالا ببرند.

وي، با بيان اين که بحث آب سياسي، حزبي و جناحي نيست، گفت: هر کسي بخواهد نگاه سياسي را با مساله آب آغشته کند به يک حق عمومي مردم ظلم کرده است.

حجت الاسلام سعادت فر ضمن بيان اينکه بحث آب ساله قوميتي، قبيله اي و دعواي بين استانهاي يزد، اصفهان و ... نيست، گفت: ما اعتقاد بر اين داريم که اگر مديريت صحيح باشد ما آنقدر منابع غني داريم که همه ملت بتوانند استفاده کنند.

خطيب نماز جمعه بروجن، بحث آب را بسيار مهم دانست و گفت: مردم بايد در مسير قانوني حمايت و مطالبه کنند تا مسئولين هم بتوانند پيگير باشند.

وي با بيان اين که براي مردم شهرستان بروجن هيچ تفاوتي بين انتقال آب سبزه کوه و بن- بروجن وجود ندارد، گفت: بعضي ها بحث انتقال آب بن-بروجن را مهم و انتقال آب سبزه کوه را ضعيف جلوه دهند.

سعادت فر با بيان اين که آب کشاورزي و صنعت هم به اندازه آب شرب اهميت دارد، گفت: هر دو پروژه انتقال آب در شهرستان بروجن بايد به صورت جدي پيگيري شود.

وي، مشکل انتقال آب بن-بروجن را نامه اخير وزير نيرو دانست و گفت: محتواي نامه اين است: "ميزان تخصيص آبي که استان چهارمحال وبختياري از سرچشمه هاي زاينده رود تعلق گرفته است رو به پايان است".

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به مفهوم نامه وزير نيرو، گفت: معني اين نامه آن است که شما در اين پروژه لوله گذاري کنيد اما به فکر تامين آب آن هم باشيد زيرا سهم برداشت شما از زاينده رود تمام شده است.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اينکه نامه وزير نيرو صحيح نيست و نياز به بررسي دارد، گفت: حرفي که در روز عاشورا زديم و گفتيم مسئولين تا روز اربعين يک اقدام عملي و عاجل کنند به قوت خود باقي است.

وي افزود: مردم شهرستان بروجن به صورت جدي از مسئولين ضمن احترامي که براي تک تک آنها قائل هستند دو توقع جدي از مسئولين شهرستاني و استاني دارند.

وي، توقع مردم بروجن را حل مشکل پروژه انتقال آب سبزه کوه دانست و گفت: نامه اي که وزير نيرو فرستادند بايد اصلاح شود و زماني که کار لوله گذاري ها به اتمام رسيد آبي باشد که داخل لوله ها قرار گيرد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۴:۰۷

28 Dec 2019