۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۱۷۱۱۲
امام جمعه لردگان:

دولت به جای عیب جویی از دولت های قبل، به رفع مشکلات کشور بپردازد

بدگويي دولت ها از همديگر را از نظر اسلام زشت و مصداق تهمت است، دولت بيايد نواقص کار خود را برطرف نمايد و کمتر به عيب و ايراد هاي دولت هاي قبلي بپردازد.
دولت به جای عیب جویی از دولت های قبل، به رفع مشکلات کشور بپردازد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت‌الاسلام انصاري در خطبه‌هاي نماز جمعه این هفته بيان داشت: زن را اكرام كنيد، او امانت خداست ، با او خوش گفتار و خوش رفتار باشيد.

وی بسياري از تشريفات و تجملات در زندگي را از نظر اسلام اسراف و حرام دانست و گفت: شایسته است که همگان در همه چيز ميانه روي کنند و از اسراف خودداري نمايند.

انصاری با گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبي است تا مردم در جريان عملکرد کارگزاران خود در دولت باشند و طبق تاکيد مقام معظم رهبري، همه دولت‌ها بايد توجه داشته باشند تا در يک خط واحد حرکت کنند تا کشور را به نقطه تعالي خود برسانند.

امام جمعه لردگان افزود: دولت در جمهوري اسلامي از مردم جدا نيست و مردم نيز از دولت جدا نيستند، دولت و مردم دو بازوي همديگر هستند، هر دو دست به دست هم بدهند و مشکلات جامعه را بر طرف نمايند .

وی بيان داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، همه بايد به دولت براي رفع مشکلات مردم کمک کنند و دولت نيز بايد با پرهيز از حاشيه سازي تمام تلاش خود را براي خدمت به ملت به کار گيرد.

انصاري خطاب به دولتمردان گفت: علم و اقتصاد را در اولويت کار خود قرار دهند تا درتوليدرونق پيدا کنیم و مردم به آينده کشور اميدوار شوند.

خطیب جمعه لردگان بدگويي دولت ها از همديگر را از نظر اسلام زشت و مصداق تهمت شمرد و گفت: دولت ها بيايد نواقص کار خود را برطرف نمايند و کمتر به عيب و ايراد هاي دولت هاي قبلي بپردازند.

این مقام مسئول بيان داشت: هيچ کس در نظام جمهوري اسلامي به اندازه رهبر معظم انقلاب دلسوز مردم نيست و دولتمردان گوش به فرمان مقام معظم رهبري بدهند و شبانه‌روز تلاش کنند تا روي پاي خودمان بايستيم و به ديگران وابسته و متکي نباشيم .

امام جمعه لردگان گفت: بايد با برنامه‌‎ريزي درست تورم را مهار کنيم تا مردم بتوانند بهتر زندگي کنند و اقدامات لازم براي رونق توليد داخلي را در دستور کار قرار دهيم.

وي گفت: تلاش غرب اين است که هويت اسلامي را از زنان ما بگيرند، بايد هوشيار باشيم و به همه جهانيان اعلام کنيم که الگوي زنان و دختران ما حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) هستند.

خطيب جمعه لردگان با اشاره به شکست اسرائيل در مقابل مقاومت مردم غزه افزود: اسرائيل ديگر توان مبارزه با مقاومت را ندارد و کودکان، زنان و مردان بي‌گناه غزه را بمباران مي‌کند که اين خودش نشانه آشکار شکست است.

انتهاي پيام/
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۰:۵۰

29 Dec 2019