۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۳۲۲۳۲

آغاز اجراي طرح تفکيک زباله‌هاي خشک از مبدأ در لردگان

مسئول خدمات شهري شهرداري لردگان گفت: از اجراي طرح تفکيک اصولي بازيافت زباله تر و خشک از مبدا به عنوان يکي از اولويت هاي اصلي شهرداري لردگان است.
آغاز اجراي طرح تفکيک زباله‌هاي خشک از مبدأ در لردگان
به گزارش جهانبین نیوز، يعقوب محمدي، مسئول خدمات شهري شهرداري لردگان در گفت و گو با سلام لردگان اظهار کرد: براي اولين بار طرح تفکيک اصولي بازيافت زباله تر و خشک از مبدا و مقصد در شهر لردگان توسط شهرداري و مشارکت پيمانکاران در حال اجرا است.

محمدي بيان داشت: اميد مي رود تمامي ادارات موجود در شهرستان همکاري لازم براي اجراي اين طرح را با شهرداري داشته باشند تا بتوان اين طرح را در کل شهرستان عملي کنيم.

مسئول خدمات شهري شهرداري لردگان گفت: طرح تفکيک زباله از مبدا راهکار بسيار مهمي است براي رفع معضل پسماندهاي شهري و افزايش بهداشت محيط که انجام آن توسط واحد خدمات شهري و شرکت پيمانکار آغاز گرديده است.

وي، در خصوص فرهنگ گذاري اين موضوع در ميان شهروندان تاکيد فراوان شده است و با انجام اقدامات لازم در اين باره اتفاقات بسيار مهمي ازجمله کمک به حفظ طبيعت و چرخه محيط زيست، ايجاد شهري پاک و زيبا، ايجاد اشتغال و کمک به چرخه اقتصادي و کاهش هزينه هاي گزاف جمع آوري و دفع زباله ها رخ خواهد داد.

وي در ادامه اظهار داشت: در اين طرح شهروندان مي توانند با جداسازي زباله هاي خشک و تر و زباله هاي قابل بازيافت به چرخه طبيعت مانند کاغذ، پلاستيک و...  تحويل و در قبال آن مواد بهداشتي و يا بابت هر کيلو زباله خشک 200 تومان دريافت کنند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۷:۱۴

29 Dec 2019