۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۳۰۶۱۲
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري:

استکبار جهاني به دنبال حذف واقعه غدير از تاريخ اسلام است

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد تأکيد کرد: استکبار جهاني به دنبال کمرنگ کردن و حذف فرهنگ غدير از جهان اسلام براي ترويج اسلام آمريکايي است.
استکبار جهاني به دنبال حذف واقعه غدير از تاريخ اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ حجت الاسلام محمدعلي نکونام در نشست بنياد بين‌المللي غدير استان چهارمحال و بختياري گفت: استکبار جهاني به دنبال کمرنگ کردن و حذف فرهنگ غدير از جهان اسلام براي ترويج اسلام آمريکايي است.

وي افزود: از آنجا که تمامي شعله‌هاي ناب ديني، ايماني و نجات بشري از غدير سرچشمه مي‌گيرد، استکبار جهاني به دنبال حذف اين واقعه مهم از تاريخ اسلام است.

نکونام با بيان اينکه نبي مکرم اسلام (ص) مکمل انبياي الهي و واقعه غدير کامل کننده رسالت آن حضرت (ص) است تأکيد کرد: انقلاب اسلامي ايران برگرفته از واقعه غدير و ولايت فقيه نيز تداوم همين واقعه تاريخي است.

استاندار چهارمحال و بختياري هم در اين نشست، از همکاري و تعامل تمامي دستگاه‌هاي اجرايي به منظور برگزاري شايسته برنامه‌هاي مربوط به عيد سعيد غدير خم در استان خبر داد.

قاسم سليماني افزود: دستگاه‌هاي اجرايي، شهرداري ها، هيئات مذهبي و اصناف چهارمحال و بختياري اقدامات لازم براي فضاسازي مطلوب مربوط به عيد غدير خم را انجام مي‌دهند.

گفتني است اجتماع بزرگ «غديريون» استان چهارمحال و بختياري از ساعت ۹ تا ۱۳ روز سه شنبه ۳۰ شهريورماه جاري همزمان با ۱۸ ذي‌الحجه عيد سعيد غدير خم، در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) شهرکرد برگزار مي‌شود.

۱۰ تا ۱۸ ذي الحجه به عنوان دهه امامت و ولايت نامگذاري شده است.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۴:۰۲

19 Jan 2020